Herzlich Willkommen auf unserer Plattform!

Wir begrüßen Sie herzlich auf unserer Webseite, einem Ort, an dem Ihre sinnlichsten Träume Wirklichkeit werden und erotische sex geschichten auf einzigartige Weise zum Leben erweckt. Unsere Plattform ist ein Ort der Leidenschaft und der Sinnlichkeit, wo wir Ihnen eine breite Palette an verlockenden Inhalten bieten, die von hinreißenden erotik sex geschichten bis hin zu fesselnden porno reichen.

Unsere unwiderstehlichen Angebote im Überblick:

  • Intime Erzählungen: Wir locken mit einer umfangreichen Sammlung von erotische sex stories, die darauf warten, Ihre Sinne zu beflügeln und Ihre tiefsten Begierden zu wecken. Von sanften Berührungen bis hin zu leidenschaftlichen Begegnungen nehmen Sie unsere Geschichten mit auf eine erotische Reise voller Lust und Verlangen.
  • Sinnliche Erotik Geschichten: Tauchen Sie ein in die Welt der Fantasie und der sinnlichen Lust mit unseren packenden erotik sex stories. Unsere einfallsreichen Autoren weben lebhafte Szenarien, die Ihre Vorstellungskraft beflügeln und xnxx Ihre geheimsten Fantasien anregen werden.
  • Verführerische Videos: Erleben Sie visuelle Genüsse mit unseren hochwertigen free xnxx und Videos. Von sinnlichen Momenten bis hin zu intensiven Erfahrungen bieten unsere Videos eine breite Palette an sinnlichen Eindrücken und verlockenden Darstellungen.
  • Kostenlose Erotik: Genießen Sie kostengünstige Verlockungen durch unsere Auswahl an free pornhub Inhalten. Unsere umfangreiche Sammlung bietet eine Vielzahl von sinnlichen Erlebnissen, die erotik sex geschichten Ihre Neugier wecken und Ihre intimsten Sehnsüchte stillen werden.

Unsere intuitiv gestaltete Benutzeroberfläche ermöglicht es Ihnen, mühelos durch unsere sorgfältig kuratierten Kategorien zu navigieren und Inhalte zu entdecken, die Ihre individuellen Vorlieben ansprechen. Diskretion ist uns ein besonderes Anliegen, sodass Sie sich frei und unbeschwert auf Ihre sinnlichen Entdeckungsreisen begeben können.

Sind Sie bereit, Ihre tiefsten Träume in die Realität umzusetzen? Wir laden Sie herzlich dazu ein, unsere Webseite zu besuchen: erotische sex geschichten und sich von unseren unvergleichlichen erotik sex geschichten, fesselnden xnxx und vielem mehr verführen zu lassen. Unsere Plattform lädt Sie ein, die sinnlichen Grenzen zu erkunden, Ihre innersten Begierden zu entfesseln und sich in einem Ozean sinnlicher Genüsse zu verlieren. Besuchen Sie noch heute unsere Webseite und lassen Sie sich von der Fülle der sinnlichen Erfahrungen, die wir bieten, inspirieren. Wir heißen Sie willkommen, Ihre tiefsten Sehnsüchte zu erforschen und Ihre erotischsten Fantasien zum Leben zu erwecken. Erleben Sie sinnliche Freuden mit free sex geschichten und anderen verlockenden Inhalten, die darauf warten, entdeckt zu werden. Tauchen Sie ein in die Welt der sex stories, während Sie sich von unseren pornos hd Videos verführen lassen. Entdecken Sie die Spannung von gratis xnxx, die Sinnlichkeit von free redtube, die Leidenschaft von pornhub und die Intensität von porno xnxx – alles, um Ihre innersten Gelüste zu erfüllen. Bereit, Ihr Vergnügen auf die nächste Ebene zu heben? Erleben Sie die Ekstase mit youporn porno und genießen Sie die verführerischen Darbietungen auf xhamster videos, die Ihnen unvergessliche Momente der Leidenschaft bieten werden. Wir freuen uns darauf, Sie auf unserer Plattform für sinnliche Erotik willkommen zu heißen. Tauchen Sie ein und erleben Sie, was es bedeutet, Ihre tiefsten Verlangen zu entfesseln und in einer Welt der Lust und Sinnlichkeit einzutauchen.

برگزاری نمایشگاه‌های متعدد خودرو طی دو سال گذشته، یکی از برنامه‌هایی است که به طور جدی از سوی شرکت‌های خودروسازی و شرکت‌های برگزار کننده پیگیری می‌شود.

این پیگیری مصرانه، در اکثر اوقات حاصلی جز تکرار مکررات در محیط‌های مختلف ندارد. ایجاد محیط رقابتی کاذب به جهت حضور در چنین رویدادهایی، آن هم در شرایطی که اکثر خودروسازهای داخلی با مشکلات مالی و زیان‌های انباشته دست و پنجه نرم می‌کنند، به ناچار و برای عقب نماندن از قافله، هزینه‌های هنگفتی را به آن ها تحمیل می‌کند.

نمایشگاه خودرو تهران چه شد؟

ناتوانی شرکت برگزار کننده در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از یک طرف و سابقه ناهماهنگی های بسیار – آن هم در برگزاری چنین رویداد مهمی – از طرف دیگر، سبب شد تا تهرانی‌ها تا اطلاع بعدی از بازدید نمایشگاه خودرو ناکام بمانند!

البته مجریان ناکام این رویداد در تهران، کماکان و با جدیت برگزاری نمایشگاه‌های خودرویی را در اقصی نقاط کشور دنبال می‌کنند. در پاسخ به این سوال که بر سر برگزاری نمایشگاه خودرو برای پایتخت نشین‌ها چه آمد، باید گفت که این بار اجرای این رویداد به دست یک کانون تبلیغاتی به نام کانون ایران نوین سپرده شده است و با توجه به کم تجربه بودن این کانون در برگزاری چنین رویدادهایی، مشخص نیست که نمایشگاه خودرو تهران با چه کیفیتی برگزار خواهد شد.

این پیگیری مصرانه، در اکثر اوقات حاصلی جز تکرار مکررات در محیط‌های مختلف ندارد. ایجاد محیط رقابتی کاذب به جهت حضور در چنین رویدادهایی، آن هم در شرایطی که اکثر خودروسازهای داخلی با مشکلات مالی و زیان های انباشته دست و پنجه نرم می‌کنند، به ناچار و برای عقب نماندن از قافله هزینه‌های هنگفتی را به آن ها تحمیل می‌کند.

به نام خودروسازان و به کام برگزار کننده؛ بیشترین هزینه، کمترین کیفیت

مشکلات و ضعف‌های تکراری، بدیل به اپیدمی نمایشگاه‌های تکراری شده است! پس از هر بار برگزاری نمایشگاه‌های خودرو به صورت تکراری، هنوز هم مشکلات زیادی در هماهنگی برگزاری و نبود زمان کافی و امکان تهیه گزارش‌های باکیفیت برای خبرنگاران در این رویدادها وجود دارد. در کمال تاسف شرکت برگزار کننده این نمایشگاه‌ها نیز هر بار ضعیف تر از دوره های قبل عمل کرده و نبود انتقادهای سازنده از سوی رسانه ها نیز به این مشکلات دامن می‌زند.

از جدیدترین مثال‌هایی که می‌توان در مورد ناهماهنگی و ناتوانی برگزار کننده چنین رویداد مهمی زد، مربوط به نمایشگاه خودرو مشهد است. پس از آنکه مسئولین برگزار کننده این نمایشگاه، برای حضور حداکثری خبرنگاران به مشکل برخورده و بعد از انصراف اکثر پایگاه‌های خبری راضی به همکاری بسیار محدودی در این خصوص شدند، مشخص گردید که در نمایشگاه خودروی مشهد – که یکی از شلوغترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور حساب می‌شود – هیچ خبری از Press Day یا روز مخصوص خبرنگاران برای تهیه گزارش‌های با کیفیت نبوده و مسئولین عاجز از حل این مشکل ساده هستند!

نمایشگاه مشهد

در نمایشگاه خودرو مشهد، با اعتراض جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان حوزه های خبری، یکی از روزهای نمایشگاه تنها دو ساعت زودتر درب نمایشگاه برای تهیه گزارش‌ روی خبرنگاران باز شد تا شاید آن‌ها بتوانند گزارش‌هایی باکیفیت برای افرادی که نمی‌توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، تهیه کنند. بدیهی است که دو ساعت زمان، برای تهیه گزارش‌های ویدئویی از چنین رویداد بزرگی، تنها به یک یا دو غرفه خواهد رسید!

اخذ هزینه‌های هنگفت از شرکت‌های حاضر داخلی و دریافت هزینه به صورت ارزی از شرکت‌های وارد کننده در این نمایشگاه، حداقل این توقع را به وجود می‌آورد که ساده ترین امکانات و شرایط برای شرکت کنندگان و اصحاب رسانه در محیط نمایشگاه فراهم باشد. حال بماند که همین نمایشگاه‌ها بعضا از بازدیدکنندگان نیز به دلایلی عجیب غریب اقدام به دریافت ورودی به ازای هر نفر، یا هزینه پارکینگ و … هم می‌کنند.

نمایشگاه اصفهان و همان بساط همیشگی

در جلسه هماهنگی که امروز به مناسبت برگزاری نمایشگاه خودروی اصفهان از سوی مجری برگزار کننده و مدیرنمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد، مشخص گردید که زمان برگزاری این نمایشگاه – که به بیان این عزیزان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرویی کشور است – در تاریخ 16 الی 19 آبان ماه و در ساعات 11 تا 18 برگزار خواهد شد.

البته در این جلسه مشخص شد که طبق روال گذشته هیچ خبری از روز خبرنگاران یا همان Press Day نبوده و تنها چند ساعت پیش از برگزاری و افتتاح رسمی نمایشگاه، درب نمایشگاه برای خبرنگاران برای تهیه گزارش باز خواهد شد.

مشکلات همیشگی و پر تکرار نمایشگاه

انتخاب افتتاحیه و روز اول برگزاری نمایشگاه در ایام وسط هفته یعنی سه شنبه، یکی از بدترین انتخاب‌های ممکن است؛ بعد از این تصمیم، انتخاب ساعات کاری نمایشگاه نیز به طرز عجیبی 11 صبح تا 18 انتخاب شده است.

بیش از نیمی از بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های خودرو، قشر جوان، محصلین و دانشجویان هستند که با انتخاب چنین زمانی، مشخصا امکان حضور در نمایشگاه را حداقل در دو یا 3 روز اول نداشته و یا به ناچار مجبور به عدم حضور در محل تحصیل خود هستند.

ضمن اینکه انتخاب این ساعت کاری در ماه آبان که هوا آنچنان نیز سرد نیست، بسیار عجیب است! در این ساعات کاری، کارمندان نیز می‌بایست برای حضور در نمایشگاه خودرو اقدام به اخذ مرخصی نمایند؛ بدیهی است همه این موارد بر روی بازدید از نمایشگاه تاثیر منفی میگذارد.

با انتخاب این شرایط و این ساعات به نظر می‌رسد که برگزارکننده نمایشگاه خودروی اصفهان، بیش از آنکه به فکر راحتی و رفاه بازدیدکنندگان و شرکت‌های حاضر باشد، در افکار و اندیشه‌های دیگری است! آیا انتخاب ساعت برگزاری نمایشگاه حداقل تا ساعات 20 یا 21 مشکلی دارد؟! کما اینکه پیش از این نیز ساعات برگزاری نمایشگاه تا این ساعات بوده است.

از سوی دیگر عدم انتخاب یک روز مشخص برای خبرنگاران، یا حداقل تغییر ساعت نمایشگاه و انتخاب ساعت بهتری برای تهیه گزارش سایت‌ها، روزنامه ها و خبرنگاران تخصصی این حوزه، ساده‌ترین کاری است که برگزارکنندگان نمایشگاه از انجام آن عاجز هستند. تجربه نشان داده است که ساعت 8 صبح روز آغاز نمایشگاه، هنوز برخی از غرفه‌ها آماده به کار نبوده و در حال نصب برچسب، المان و چراغ و … هستند و با این شرایط امکان تهیه گزارش‌های ویدئویی با کیفیت عملا امکان پذیر نیست! حال نبود مسئولین برخی از غرفه ها در این ساعت و بسته بودن درب خودروها و … را نیز به این موضوع اضافه کنید.

به طور کلی، برگزاری نمایشگاه خودرو نیز، همانند اوضاع نابسمان صنعت خودرو، رو به انحصاری شدن و البته در نتیجه بی کیفیت شدن است. در اختیار گرفتن برگزاری نمایشگاه‌های خودرو سرتاسر کشور، توسط یک برگزار کننده که دیگر کیفیت برگزاری و پوشش خبری اش اهمیتی برای آن نداشته و تنها برگزاری و احتمالا کسب درآمد کلان آن مهم است، خود دلیلی است که نشان دهد، پشت برگزاری این نمایشگاه‌های گاها بی هدف و تکراری، چیزی فراتر از نمایش خودروها و یا دستاوردهای صنعت خودرو است.

گفتنی است پیش از این و به همین علت، جو سازی علیه شرکت‌های دیگر برای عدم در اختیار گرفتن برگزاری نمایشگاه خودرو از سوی مجری فعلی نمایشگاه‌ اصفهان، باعث لغو مهمترین نمایشگاه خودروی کشور، یعنی تهران شد. تصمیمی که پس از برگزاری مزایده برای اجرای نمایشگاه بزرگ خودروی تهران و چهارم شدن این شرکت در نتیجه مزایده، ملغی شده و این نمایشگاه در فصل زمستان برگزار میشود.

نمایشگاه خودرو ایران غرفه خودروسازی سایپا

کدام شرکت‌ها در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور ندارند؟

با توجه به ذکر این نکته در جلسه هماهنگی که نمایشگاه اصفهان – از لحاظ حضور شرکتهای خودرویی – بزرگترین نمایشگاه خودرویی کشور است، لازم دانستیم تا اشاره ای به لیست شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور ندارند داشته باشیم.

در این نمایشگاه، گروه خودروسازی سایپا که با محصولات جدیدش، یکی از بزرگترین و شلوغترین سالن‌های نمایشگاه مشهد را در اختیار داشت، حضور ندارد؛ همچنین خبری از حضور پارس خودرو با 2 خودروی جدیدش و سایپا دیزل با محصولات جدیدش هم در این رویداد نیست.

از دیگر شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور ندارند می‌توان به آرین دیزل و ایلیا موتور اشاره کرد که در نمایشگاه پیشین حضور داشتند. ایلیا موتور در صورت حضور با محصول جدید و قدرتمنش یعنی VGV و دایون Y7 می‌توانست غرفه جذابی را برای بازدیدکنندگان محیا سازد. همچنین مکث موتور نیز به عنوان یکی از گروه‌های زیر مجموعه ماموت در این نمایشگاه حضور ندارد.

فردا موتورز هم که این روزها در حوزه واردات خودرو خصوصا برند جیلی کار خود را آغاز کرده است، در این نمایشگاه حضور ندارد. همچنین تا لحظه نگارش این یادداشت، گروه صنعتی ایران خودرو نیز هنوز حضور صد در صدی خود در نمایشگاه را اعلام نکرده است!

حال مشخص نیست در این نمایشگاه کدام یک از شرکت‌هایی که تاکنون در نمایشگاه خودرو نبوده اند، حضور دارند، که مجری برگزار کننده و مدیرعامل نمایشگاه‌های اصفهان اذعان کنند به دلیل حضور این شرکت‌ها سطح نمایشگاه بالا بوده و به دلیل پر شدن فضای نمایشگاه، به دنبال تامین محل جدید برای حضور شرکت‌های درخواست دهنده هستند؛ شاید حضور مونتاژ کاران موتورسیکلت چون نیکران موتور و ایران دوچرخ که پای ثابت همه نمایشگاه‌های خودرو  هستند، نشان از استقبال زیاد از این نمایشگاه باشد!

 

پایگاه خبری چرخان، بر حسب وظیفه و رسالت خبری خود؛ این نمایشگاه را پوشش داده و حتما همه کاربران را در جریان برگزاری این نمایشگاه قرار خواهد داد

source

توسط