شرکت یوبی‌سافت گفته است که زمان توسعه و ساخت بازی Assassin’s Creed Shadows از تمامی عناوین دیگر این سری بیشتر بوده است. تیم سازنده به دلیل ارائه تصویر دقیقی از ژاپن فئودال، مجبور بوده زمان بیشتری را به تحقیق و توسعه اختصاص دهد. توسعه‌ی این اثر حتی از بازی طولانی اساسینز کرید والهالا هم بیشتر زمان برده است.

کارل اونه، تولیدکننده ارشد بازی شادوز در گفتگو با خبرگزاری گیم‌اینداستری به زمان توسعه‌ی طولانی اثر اشاره کرد. او گفته است که می‌توان یک اساسینز کرید را سریع‌تر از بازی شادوز ساخت، اما بازی‌ای عالی و بی‌نقص به دست نخواهد آمد: «همیشه باید تعادلی بین هزینه و زمان وجود داشته باشد، اما هر چه زمان بیشتری داشته باشید، می‌توانید ویرایش و تکرار بیشتری داشته باشید.»

وی در ادامه افزود: «بله می‌توان افراد بیشتری را جذب کرد و پروژه را در زمان کمتری به پایان رساند، اما این کار باعث نمی‌شود تا زمان کافی برای تکرار و تغییر و ویرایش بازی بر اساس بازخوردهای بازی‌کنان و اعضای تیم داشته باشید. باید بدانید چه چیزهایی به درد می‌خورند و کدام بخش‌ها را باید تغییر داد. چهار سال به نظرم زمان کافی برای شروع پروژه از مرحله‌ی ایده پردازی تا تولید و در نهایت دریافت بازخوردهای ضروری برای ویرایش نهایی است.»

ساخت Assassin's Creed Shadows دوره‌ی طولانی ساخت Assassin’s Creed Shadows

نیاز به تحقیق و پژوهش در مورد تاریخ ژاپن، دلیل دیگر طولانی بودن زمان ساخت Assassin’s Creed Shadows است. یوبی‌سافت سعی کرده تا اثری کاملاً «موثق» بسازد. هر چند که طرفداران معتقدند وقایع تاریخی آن دوره به درستی پوشش داده نشده‌اند. بسیاری از انتخاب یاسوکه به‌عنوان شخصیت اصلی و یک سامورایی آفریقایی انتقاد کرده‌اند. یوبی‌سافت در پیامی اعلام کرد که این بازی یک اثر خیالی است و به دنبال ارائه یک روایت تاریخی نیستند. بیانیه‌ای که با صحبت‌های تولیدکننده تناقض دارد.

تولیدکننده در مورد موثق بودن و نیاز به دقت تاریخی در ساخت بازی اساسینز کرید شادوز گفت: «وقتی خانه‌ای مربوط به دوران فئودال ژاپن را می‌سازید، باید دقت زیادی به خرج دهید. خانه‌های آن دوره تفاوت زیادی با قرون وسطی در فرانسه و انگلستان دارند. طراح‌های بازی باید بدانند که داخل این خانه چطور است و اینکه چه غذاهایی آنجا یافت می‌شوند. باید هر آنچه لازم است را بیاموزید و این فرایند بسیار طولانی است.»

تیم سازنده بازی به توپوگرافی و پوشش گیاهی ژاپن هم توجه خاصی داشته است. آنها مجبور شده‌اند تا جنگل‌هایی مشابه آنچه در ژاپن می‌بینیم را بسازند و باید گفت که بازی از لحاظ مکانی حداقل، جزئیات تاریخی فوق‌العاده‌ای دارد. نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌مند به تجربه بازی Assassin’s Creed Shadows هستید؟

منبع: GamesRadar

source

توسط siahnet.ir