xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی و در یک افشاگری بی‌سابقه، تقریباً همه مشخصات گوشی‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو به بیرون درز کرده است. همچنین اطلاعات جالبی از زمان عرضه و قیمت این گوشی‌های پرچمدار برند چینی نیز رسانه‌ای شده است. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با دو گوشی مورد انتظار شیائومی بیشتر آشنا شوید.

انتظار می‌رود گوشی‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو را در ماه سپتامبر (شهریور) سال جاری رونمایی شود. اکنون با نزدیک‌شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی‌ها، قیمت و مشخصات فنی آنها به‌طور کامل فاش شده است.

 گوشی‌های شیائومی 14T

ابعاد گوشی شیائومی 14T برابر ۱۶۰.۵ در ۷۵.۱ در ۷.۸ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۱۹۵ گرم می‌رسد. گوشی شیائومی 14T نیز ابعادی برابر با ۱۶۰.۴ در ۷۵.۱ در ۸.۳۹ میلی‌متر داشته و وزن آن نیز برابر ۲۰۹ گرم است.

بر اساس گزارش gsmarena هر دو گوشی شیائومی 14T و 14T پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل بهره برده و نرخ نوسازی پنل آنها به ۱۴۴ هرتز می‌رسد و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت برای نمایشگر این گوشی‌ها اعلام شده است.

قلب تپنده دو گوشی شیائومی 14T و 14T پرو را به ترتیب تراشه‌های دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس تشکیل داده‌اند. همچنین انرژی هر دو گوشی قاتل پرچمدار شیائومی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

 گوشی‌های شیائومی 14T پرو

مشخصات گوشی‌های شیائومی 14T و 14T پرو

گوشی شیائومی 14T در بخش دوربین میزبان سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی IMX906 سونی در کنار یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲.۶ برابری و بزرگ‌نمایی ۴ برابر بدون افت کیفیت بوده و در کنار آن نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌دید ۱۲۰ درجه‌ به عنوان دوربین اولتراواید ایفای نقش می‌کند.

گوشی شیائومی 14T پرو از نظر مشخصات دوربین، مشابه شیائومی 14T بوده اما دوربین اصلی از سنسور ۱/۱.۳۱ اینچی Light Fusion 900 با زوم دو برابر بهره می‌برد. هر دو گوشی به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

در همین رابطه بخوانید:

– مشخصات گوشی جذاب Xiaomi 14T Pro در گیک‌بنچ افشا شد؛ یک پرچمدار اقتصادی

– اولین اطلاعات از شیائومی 14T؛ هیولای جدید چینی‌ها با قیمت نجومی!

گوشی‌های جدید شیائومی از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ بهره برده و دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هستند. گوشی شیائومی 14T پرو از Wi-Fi 7 پشتیبانی کرده و مدل استاندارد نیز به Wi-Fi 6E مجهز است.

گوشی‌های جدید شیائومی در سه رنگ مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی و آبی تیتانیومی عرضه می‌شوند. قیمت گوشی شیائومی 14T با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۶۴۹ یورو خواهد بود. همچنین قیمت گوشی شیائومی 14T پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۸۹۹ یورو می‌رسد.

source

توسط siahnet.ir