xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

اینتل در بیانیه جدیدی پیرامون مشکلات پردازنده‌های نسل 13 و 14، لیستی از محصولات فعلی این شرکت که تحت تأثیر مشکلات مربوط به ناپایداری قرار ندارند را منتشر کرده است. در این بیانیه امده است که نسل آینده پردازنده‌های Arrow Lake و Lunar Lake نیزبه دلیل تغییر در معماری از این مشکلات مصون خواهند بود.

خریداران پردازنده‌های رده‌بالای نسل 13 و 14 اینتل طی ماه‌های اخیر با مشکلات ناپایداری دست به گریبان بوده‌اند و با توجه به نزدیک شدن موعد عرضه پردازنده‌های نسل آینده این شرکت، اینتل برای پاسخ به تردیدهای مشتریان بیانیه‌ جدید را منتشر کرده است.

اینتل در حال تلاش برای رفع مشکلات پردازده‌های Raptor Lake

در تازه‌ترین بیانیه اینتل، از نقص موجود در بعضی مدل‌های نسل 13 و 14 با نام «Vmin Shift Instability» یا «ناپایداری تغییر کمترین ولتاژ» یاد شده است. هنوز مشخص نیست این نام دقیقاً به چه موضوعی اشاره دارد اما می‌تواند تأییدی بر برخی تحلیل‌ها باشد که ولتاژ بیش از حد Ring Bus را عامل خرابی پردازنده‌های این شرکت می‌دانستند. اینتل وعده داده که توضیحات تکمیلی در رابطه با این موضوع را تا پایان ماه آینده منتشر می‌کند.

در بخشی از این اعلامیه به نسل آینده پردازده‌های Core Ultra 200 اشاره شده است:

اینتل تأیید می‌کند که نسل آینده پردازنده‌ها که با اسم رمز Arrow Lake و Lunar Lake شناخته می‌شوند به دلیل به استفاده از معماری جدید، از Vmin Shift Instability مصنون هستند. همچنین اینتل تضمین می‌کند که نسل‌های بعدی محصولات نیز این مشکل را نداشته باشند.

علاوه‌بر این، اینتل می‌گوید که هیچ یک از پردازنده‌های نسل ۱۲ که شامل CPUهای لپ‌تاپ و دسکتاپ می‌شوند مشکل ناپایداری ندارند. همچنین پردازندهای Core i3 و Core i5 نسل 13 و 14 که پسوند k را یدک نمی‌کشند نیز کاملا سالم هستند.

اینتل به گزارش‌های ناپایداری در پردازده‌های لپ‌تاپ سری HX نیز پاسخ داده و بیان داشته که هیچ یک از پردازنده‌های لپ‌تاپ Raptor Lake مشکل ناپایداری ندارند. 

لیستی از پردازنده‌های اینتل که نقص Vmin Shift Instability در آنها دیده نمی‌شود به شرح زیر است:

  • تمام پردازنده‌های دسکتاپ و لپ‌تاپ نسل 12

  • پردازنده‌های Core i3 و Core i5 (غیر k) نسل 13 و ۱۴.

  • پردازنده‌‌های لپ‌تاپ نسل 13 و ۱۴ از جمله CPUهای سری HX.

  • تمام پردازنده‌های سرور و ورک استیشن Xeon.

  • پردازنده‌های لپ‌تاپ Core Ultra 100.

با این وجود،‌ اینتل کماکان به تمام دارندگان محصولات نسل 13 و ۱۴، فارغ از اینکه پردازنده‌ آنها در مشکل ناپایداری دارد یا نه، توصیه می‌‌کند جدیدترین بروزرسانی بایوس مادربرد خود را نصب و از تنظیمات پیش‌فرض اینتل استفاده کنند.

در همین رابطه بخوانید:

– سازنده Black Myth: Wukong: بازی روی پردازنده‌های نسل ۱۳ و ۱۴ اینتل کرش می‌کند

– پختن Ring Bus در پردازنده‌های Raptor Lake اینتل به دلیل ولتاژ بالا

به نظر شما بیانیه اینتل می‌تواند کاربران را قانع کند تا بدون نگرانی پردازنده‌های نسل جدید Core Ultra 200 را خریداری کنند؟

source

توسط siahnet.ir