xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سازندگان بازی Stalker 2 در حاشیه‌ی نمایشگاه گیمزکام 2024، مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Wccftech داشته‌اند و در مورد بهینه‌سازی بازی صحبت کرده‌اند. استاکر 2 در حال حاضر با نرخ 25 فریم در ثانیه روی کنسول ایکس باکس سری اس اجرا می‌شود؛ اما تلاش برای بهینه‌سازی و افزایش سرعت فریم ادامه دارد.

اسلاوا لوکیاننکا، تولیدکننده ارشد بازی استاکر 2 در مورد بهینه‌سازی بازی و همکاری با مهندسان ایکس باکس صحبت و گفت: «تیم ما به اندازه‌ی کافی پخته است که بتواند از پس اکثر جنبه‌های بازی بربیاید. هرچند تیم ایکس باکس بهتر از عملکرد کنسول خبر دارد و می‌دانند که برای بهینه‌سازی باید چه‌کار کنند. تیم مهندسان مایکروسافت چندین بار به ما سر زدند و تجربه‌ی خود را به اشتراک گذاشتند. هنوز کار ادامه دارد و جدا از کنسول سری ایکس، داریم سعی می‌کنیم تا بازی را برای سری اس بهینه کنیم. کارها دارد خوب پیش می‌رود و تیم ایکس‌باکس هم کمک زیادی کرده است.»

بازی Stalker 2 دو حالت گرافیکی روی کنسول سری ایکس دارد. در حالت پرفورمنس، نرخ 60 فریم در ثانیه در اولویت قرار می‌گیرد. تمرکز حالت کوالیتی روی بافت‌های گرافیکی با وضوح بالاتر و گرافیک زیباتر است، اما بازی در این حالت با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. تولیدکننده در ادامه افزود: «داریم تلاش می‌کنیم تا تجربه‌ای مشابه را روی ایکس باکس سری اس فراهم کنیم. به حول و حوش 25 فریم رسیده‌ایم، اما هنوز جا برای بهینه‌سازی وجود دارد.»

بازی Stalker 2 ایکس باکس سری اسجزئیات نسخه ایکس باکس Stalker 2 

اعضای ارشد استودیو GSC Game World در ادامه‌ی مصاحبه به انتشار بازی Stalker 2 برای سرویس گیم پس پرداختند. مدیر روابط عمومی استودیو اذعان کرد که مایکروسافت برای انتشار زودهنگام و اعلام تاریخ انتشار به آنها فشار نیاورده است. در واقع مایکروسافت، حمایت گرمی از آنها کرده است. بوچاروف در این مورد گفت: «مایکروسافت حامی بزرگ ماست. انتظار نداشتیم که با افرادی از مایکروسافت دوست شویم، اما سارا باند واقعاً دوست نزدیک بازی است. فیل (اسپنسر) هم مشوق ما بود و هیچ فشار اضافه‌ای از طرف آنها وارد نشد.»

نسخه کامپیوتر بازی Stalker 2 با کمک انویدیا منتشر می‌شود. این بازی از ری‌تریسینگ پشتیبانی می‌کند و همچنین DLSS هم جزو برنامه‌های استودیو قرار دارد. تولیدکننده بازی در ادامه به طول داستان استاکر 2 اشاره کرده و اینکه می‌توان بازی را 25 تا 40 ساعته تمام کرد، هر چند پیدا کردن تمامی ایستراگ‌ها و دریافت اچیومنت‌ها شاید بیش از صد ساعت وقت بخواهد.

استاکر 2 در تاریخ بیستم نوامبر برابر با 30 آبان برای ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی از روز اول در دسترس مشترکین گیم پس قرار می‌گیرد. مدارک لو رفته نشان می‌دهند که این بازی تنها سه ماه در انحصار ایکس باکس خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که نسخه PS5 در حال ساخت نیست و توسعه‌ی آن زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

source

توسط siahnet.ir