xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بازی Civilization 7 تازه‌ترین شماره از سری بازی استراتژیک مشهور «تمدن» است که استودیو Firaxis مشغول ساخت آن است. شرکت 2K برای انتشار بازی در فوریه سال آینده میلادی آماده می‌شود و به تازگی، جزئیات بیشتری از نسخه کامپیوتر منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این اثر از قفل دنوو استفاده می‌کند تا جلوی هک شدن و انتشار کرک در حین انتشار را بگیرد.

صفحه استیم بازی Civilization 7 به تازگی آپدیت شده و سازنده، یک تغییر کوچک را اعمال کرده است. دیتابیس استیم نشان می‌دهد که پشتیبانی از قفل دنوو (Denuvo) به این بازی اضافه شده است. به عبارت دیگر، این بازی علاوه بر قفل استیم از دنوو هم استفاده می‌کند و این باعث شده تا کرک شدن آن به امری غیرممکن تبدیل شود.

دنوو در طی چند سال اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. الگوریتم‌های حفاظت از محتوا پیچیده‌تر شده‌اند و تنها یک هکر توانسته آنها را دور بزند. امپرس موفق به هک کردن بازی‌های قابل‌توجهی از جمله Hogwarts Legacy شد. این هکر روسی از اوایل امسال، تصمیم به توقف هک بازی و انتشار کرک گرفت. او مدت‌هاست هیچ کرک تازه‌ای منتشر نکرده است، اما قول داده که دوباره به فعالیت در این حوزه بپردازد.

کرک بازی Civilization 7 دنوواحتمال ضعیف انتشار کرک Civilization 7

تصمیم افزودن دنوو به بازی Civilization 7 چندان موردحمایت قرار نگرفت. این مکانیسم حفاظت از محتوا تأثیر منفی روی عملکرد بازی می‌گذارد و میان گیمرها به‌شدت منفور است. هر چند ناشران به دلیل جلوگیری از کرک شدن حین انتشار از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی به دنبال کسب درآمد حداکثر هنگام انتشار هستند. آنها پس از شش ماه یا یک سال، تصمیم به حذف دنوو می‌گیرند و آن را کنار می‌گذارند.

بازی‌های زیادی پس از انتشار، دنوو را حذف کرده‌اند. برای نمونه این قفل از بازی کالیستو پروتکل حذف شد، تعدادی از شرکت‌ها مانند الکترونیک آرتز اما علاقه‌ای به انجام این کار ندارند. شرکت EA از جمله سرمایه‌گذاران اصلی دنوو بود و نقش پررنگی در استفاده و تبلیغ این نرم‌افزار حفاظتی دارد. تعدادی از ناشران هم ترجیح می‌دهند تا دنوو را در تمامی بازی‌های جدید استفاده کنند. ممکن است شرکت 2K Games هم چنین تصمیمی گرفته باشد و بازی‌های جدید را با قفل ویژه منتشر کند.

بازی تمدن 7 تغییرات قابل‌توجهی نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است. رهبران و شخصیت‌های تاریخی که در بازی Civilization 5 غایب بودند، بازگشته‌اند. سیستم پیچیده‌ای برای کنترل حکومت‌ها اضافه شده است. گرافیک و روند بازی نیز بهتر شده است. مهم‌ترین نکته، حذف نیاز به نصب لانچر شرکت 2K بود. می‌توان این بازی را به‌طور مستقیم از استیم خرید و اجرا کرد. در پایان نظر شما چیست؟ آیا منتظر انتشار کرک Civilization 7 بودید؟

منبع: PCGAMESN

source

توسط siahnet.ir