xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بر اساس افشاگری اخیر، پردازنده گرافیکی AMD Navi 44 XL نیز یکی دیگر از GPUهایی است که به همراه معماری RDNA 4، در سری کارت های گرافیک بعدی ای ام دی حضور خواهند یافت. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی مشخصات پردازنده‌های گرافیکی RDNA4 ای ام دی می‌پردازیم.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، AMD معماری گرافیکی RDNA4 خود را که پشتوانه‌ی کارت‌های گرافیک دسکتاپ و موبایل آینده این شرکت خواهد بود را معرفی کند. البته توجه داشته باشید که این شرکت هنوز هیچ وعده یا اطلاعیه‌ای در مورد معماری RDNA4 نداده و در واقع، در سال گذشته در رویدادها و نمایشگاه‌های سخت افزاری مختلف غایب بوده است.

کارت گرافیک rdna 4

شایعات حاکی از آن است که AMD برنامه‌های خود را برای پردازنده گرافیکی قدرتمند Navi 41 کنار گذاشته است و تنها Navi 48 و Navi 44 در خط تولید این کمپانی باقی مانده‌اند که دومی نسخه‌ی ضعیف‌تر است. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که Navi 48 ممکن است ابتدا در نمایشگاه CES سال آینده عرضه شود و از سوی دیگر Navi 44 ممکن است در سه ماهه دوم سال ظاهر شود. با این حال، این‌ها فقط شایعه هستند و هنوز هیچ تاییدیه رسمی ارائه نشده است.

چیزی که تایید شده این است که AMD روی پردازنده گرافیکی Navi 48 XTX کار می‌کند و اخیراً یک مدل دیگر با نام Navi 44 XL هم به لیست GPUهای بعدی ای ام دی اضافه شده است. این پردازنده گرافیکی در یک گزارش حمل و نقل، به لطف افشاگری به نام Olrak29 شناسایی شده است.

 پردازنده گرافیکی navi 44

به عنوان یادآوری لازم است بدانید، AMD به طور معمول سه نوع کارت گرافیک دسکتاپ ارائه می‌دهد: XTX، XT و XL. مدل های اضافی مانند XTXH و XTGL برای سری های موبایل و ورک استیشن‌ها وجود دارد، اما سری دسکتاپ معمولاً فقط سه مدل ذکر شده را شامل می‌شود. مدل XTX به طور کلی نسخه کامل با عملکرد پیشرفته است، اگرچه ممکن است بسته به نوع کارت گرافیک دارای مشخصات مشابه با نوع XT باشد. XL تقریباً همیشه یک نسخه ضعیف‌شده است.

جدیدترین نمونه‌های این فرآیند تولید، کارت‌های گرافیک Radeon RX 7800 XT مبتنی بر Navi 32 (با استفاده از 32XT) و RX 7700 XT (با استفاده از نوع 32XL) هستند. با این حال، استثناهایی وجود دارد، مانند کارت‌های گرافیک RX 7600 XT و غیرXT که به ترتیب از Navi 33 XT و XL استفاده می‌کنند. تفاوت این دو کارت گرافیک در توان حرارتی آن‌هاست  و این دو از نظر مشخصات فرکانسی و تعداد هسته‌ها کاملاً یکسان هستند. 

کارت گرافیک amd

شایعات اخیر نشان می دهد که AMD ممکن است پردازنده های گرافیکی نسل بعدی خود را در همان رده‌بندی مربوط به سری RDNA1 (Radeon RX 5000) نگه دارد. با این حال، بر اساس اطلاعات موجود، انتظار داریم RX 8800، RX 8700 و 8600 را در خانواده RDNA4 ببینیم. پردازنده گرافیکی Navi 44 XL می‌تواند در نوع غیر XT کارت گرافیک RX 8600 حضور یابد.

در همین رابطه بخوانید:

– کارت‌‌های گرافیک مبتنی بر RDNA 4 در ۴ مدل و با پهنای باند حافظه نیم ترابایت بر ثانیه در راه هستند

– اولین اطلاعات از نسل آینده GPUهای لپ‌تاپ انویدیا؛ RTX 5060 با مصرف کم‌‌‌تر و حافظه GDDR7 از راه می‌‌رسد

– اولین بنچمارک از کارت گرافیک AMD Radeon RX 8000 با 16 گیگابایت حافظه رم!

نظر شما در مورد پردازنده های گرافیکی نسل بعدی AMD با معماری RDNA 4 چیست؟ شما از این محصولات چه انتظاری دارید؟


source

توسط siahnet.ir