xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

تاریخ انتشار انیمه Dragon Ball Daima برای پاییز امسال مشخص شد. این انیمه در ژاپن به نمایش درمی‌آید و در برنامه‌های بین‌المللی هنوز اعلام نشده است.

انیمه جدید Dragon Ball Daima بالاخره تاریخ انتشار خود را برای پاییز امسال اعلام کرد. این انیمه که به مناسبت چهلمین سالگرد مانگای اصلی Dragon Ball ساخته «آکیرا توریاما»، با فرم جدیدی از «گوکو» و ماجراهای تازه‌ای که تاکنون در این فرنچایز دیده نشده، معرفی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار انیمه Dragon Ball Daima مشخص شد

طبق گزارش «Mantan Web»، شبکه «Fuji Television» اعلام کرده است که «Dragon Ball Daima» از روز جمعه، 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403)، ساعت 11:40 شب به وقت JST در ژاپن پخش خواهد شد.

قسمت اول سریال شامل ده دقیقه اضافی خواهد بود؛ اما هنوز برنامه‌های بین‌المللی و پلتفرم‌های پخش آن به طور رسمی اعلام نشده است. بنابراین، طرفداران Dragon Ball اکنون تاریخ انتشار این انیمه برای فصل پاییز 2024 را در تقویم‌های خود علامت‌گذاری کرده‌اند.

تاریخ انتشار انیمه Dragon Ball Daima

«آکیرا توریاما» خالق فقید Dragon Ball، در ساخت داستان اصلی و طراحی شخصیت‌های Dragon Ball Daima همکاری داشته است. کارگردانی این سریال را «یوشیتاکا یاشیما» و «آیا کوماتی» بر عهده دارند. طراحی‌های «توریاما» برای انیمیشن توسط «کاتسویوشی ناکاتسورو» تطبیق داده می‌شود و «یوکو کاکیهارا» مسئول نظارت و نوشتن فیلمنامه‌ها است.

«ماساکو نوزاوا» نیز به انیمه بازمی‌گردد تا دوباره صدای «گوکو» را دوبله کند و تاکنون تنها عضو تایید شده تیم صداپیشگان Dragon Ball Daima است (انتشار دوبله انگلیسی هنوز تأیید نشده است).

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار انیمه Dragon Ball Daima چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

source

توسط siahnet.ir