xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود Poddr 2.0.0 - پادر؛ نرم افزار دسترسی و پخش پادکست

 

دانلود Poddr

| پادر؛ نرم افزار دسترسی و پخش پادکست |

 

Poddr 2.0.0 نام یک ابزار قدرتمند و رایگان در زمینه‌ی دسترسی به صدها پادکست روز دنیا است که به کمک آن، علاقه‌مندان به گوش کردن پادکست در ویندوز می‌توانند به سرعت پادکست‌های دلخواه خود را پخش کنند. همانطور که می‌دانیم، پادکست‌ یا رادیوی اینترنتی روشی است که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به راحتی اب مخاطب خود از طریق اینترنت برقرار کرده و محتوای آموزشی، روانشناختی، داستان، سرگرمی و … را در قالب پادکست منتشر کنند. نرم افزارهای پادگیر، روشی برای دسترسی به پادکست‌ها هستند که می‌توان از طریق آن، به تازه‌ترین پادکست ها دسترسی داشت.

نرم افزار پادر، یک پادگیر جدید، رایگان و متن‌باز است که از iTunes RSS و قابلیت جستجو در آن استفاده می‌کند تا اطلاعات را برای شما جمع‌آوری کند. از آنجا که آیتونز، به عنوان یکی از بزرگترین لایبرری‌های پخش پادکست در دنیا شناخته می‌شود، این نرم افزار از همین مسیر برای دریافت تازه‌ترین محتوا استفاده می‌کند تا کاربر بتواند با آن، پادکست‌های دلخواه خود را مدیریت و به سادگی به آن‌ها دسترسی داشته باشد. این نرم افزار برای استفاده از سیستم‌های ویندوز (دسکتاپ) طراحی شده و از طریق آن شما به راحتی می‌توانید پادکست‌های دلخواه خود را پخش کرده و از تازه‌ترین اپیزودها در آن مطلع شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Poddr را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Poddr :

– امکان دسترسی به بزرگترین لایبرری پادکست دنیا (آیتونز)

– امکان دسترسی به تازه‌ترین پادکست‌ها در دسکتاپ

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان دانلود و گوش دادن آفلاین به پادکست‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Poddr1 300x199 - دانلود Poddr 2.0.0 - پادر؛ نرم افزار دسترسی و پخش پادکست Poddr2 300x199 - دانلود Poddr 2.0.0 - پادر؛ نرم افزار دسترسی و پخش پادکست

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط siahnet.ir