xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

در پی عرضه جهانی بازی Star Wars Outlaws، حالا یوبی‌سافت به جای اعتراف به نقص‌های خودش به بستن کامنت‌های منفی در رابطه با اثر تازه وارد خود پرداخته است. قبل و بعد از انتشار این بازی با انتقادهای زیادی مواجه بود و به ندرت کسی در مورد آن صحبت می‌کرد. همین مورد باعث نگرانی بزرگی برای شرکت یوبیسافت گردید؛ زیرا بیش‌ترین بودجه را برای این اثر اختصاص داده است.

بسیاری از مکانیک‌های رزمی بازی مورد انتقاد قرار گرفته است. انتقادات طرفداران هرروزه در حال افزایش بوده و به نظر می‌رسد این انتقادات به مذاق توسعه‌دهندگان بازی خوش نیامده است. به همین دلیل، غول بازی‌سازی صنعت گیم مجبور به حذف کامنت‌های منفی بازیکنان در صفحه یوتیوب بازی شده است. به جرات می‌توان گفت که نسخه جدید سری بازی استاروارز یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدیویی یوبی‌سافت است و شکست آن بیش‌تر از آن چیزی که انتظارش را داشته باشد، به ناشر آسیب می‌رساند. به همین خاطر، یوبی‌سافت به حذف کامنت و انتقادات منفی اقدام کرده است.

کامنت بازی Star Wars Outlawsبستن کامنت‌های بازی Star Wars Outlaws توسط یوبی‌سافت

تا به امروز دلایل متعددی وجود داشتند که بازیکنان از بازی جدید یوبی‌سافت شکایت کنند. یکی از آن‌ها این است که یوبیسافت بیش از حد روی گیمرهای مدرن و نسل جدید تمرکز کرده و بازخورد کسانی را که از اوایل دهه 2000 بازی‌های این مجموعه را انجام داده‌اند، نادیده می‌گیرد. از دلایل دیگر می‌توان به مشکلات فنی تا تصمیمات اساسی گیم پلی اشاره کرد. این بازی تا کیفیت 720p کاهش می‌یابد تا به 60 فریم در ثانیه در پلتفرم‌های نسل نهم دست یابد و بیش از 20 گیگابایت VRAM روی کامپیوتر با وضوح 4K مصرف می‌کند.

البته که این مورد طرفداران را به شدت ناامید می‌کند. برخی استریمرها و افراد متفاوت شروع به انتشار تصاویر و ویدیویی از انیمیشن‌های ضعیف صورت و عدم پولیش کاراکتر در شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب کرده‌اند. با این حال یوبیسافت بهتر است به جای نادیده گرفتن مشکلات ساخته خود به فکر اصلاح آن‌ها باشد. متاسفانه چند سالی است که یوبیسافت با انتقادات گوناگونی روبرو است، اما همچنان در برابر درخواست طرفداران مقاومت می‌کند و به آن‌ها گوش نمی‌دهد.

حتی گفته می‌شود که بازی Assassin’s Creed Shadows نیز از پیش‌فروش‌های پایینی رنج می‌برد. این مجموعه بازی معمولا هرساله میلیون‌ها طرفدار را به خودش جذب می‌کند، اما اگر نسخه جدید این سری ضعیف عمل کند؛ یک سقوط تاریخی و بزرگ برای شرکت یوبیسافت ایجاد خواهد شد. نظرتان در رابطه با این اثر تازه وارد چیست؟ آیا شما موفق به تجربه بازی Star Wars Outlaws شده‌اید؟

منبع: Tech4gamers

source

توسط siahnet.ir