xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سانسور یک بازی ویدیویی مسئله‌ای مهم برای قانون‌گذاران در سراسر دنیا بوده است. خشونت بیش از حد تعدادی از بازی‌ها و همچنین وجود المان‌هایی مغایر فرهنگ یک کشور باعث شده تا جلوی انتشار بازی بدون سانسور و تغییر گرفته شود. شینجی میکامی، خالق Resident Evil در مورد سانسور صحبت کرده و معتقد است که قانون‌گذارانی که هیچ‌گاه دست به کنترلر نمی‌برند و بازی نمی‌کنند، نباید برای ویدیوگیم محدودیت ایجاد کنند.

شینجی میکامی و Suda51 گفتگو تازه‌ای با گیم‌اسپارک داشته‌اند و در مورد آثار جدیدشان صحبت کردند. میکامی مشغول توسعه ریمستر بازی Shadow of the Damned: Hella است. او همچنین از علاقه‌اش به زنده کردن مجموعه بازی God Hand گفت. صحبت‌ها در نهایت به‌سوی سیستم‌ رده‌بندی سنی ژاپن کشیده شد و اینکه چطور اکثر بازی‌های ویدیویی در کشور ژاپن سانسور می‌شوند و دو نسخه جداگانه باید تولید شود.

رده‌بندی سنی یک بازی ویدیویی در کشور ژاپن، فرایندی پیچیده را طی می‌کند. آثار تعاملی باید توسط سازمان رده‌بندی سرگرمی رایانه‌ای موسوم به CERO بررسی شوند. در نهایت سازمان دیگری به نام IARC دخالت می‌کند. هرچند بازی‌های استیم نیازی به طی کردن این فرایند پیچیده ندارند و بدون رد شدن از فیلتر سانسور ژاپن منتشر می‌شوند. میکامی در این مورد گفت: «فکر می‌کنم این سیستم عجیبی است و بازی‌ها در نهایت توسط افرادی که بازی نمی‌کنند، محدود می‌شوند و آن لذت و هیجان ناشی از آنها مورد سرکوب قرار می‌گیرند.»

خالق Resident Evil سانسور بازیسانسور شدید بازی در ژاپن

سودا51 نیز با نظر خالق Resident Evil در مورد سانسور بازی موافق است: «هیچ چاره‌ای جز قبول قوانین محدودکننده نداریم، اما همیشه گوشم به نظر بازی‌کنان است. ناراحت‌کننده است که گیمرها مجبور می‌شوند تا نسخه استیم را بخرند تا بازی را سانسور نشده تجربه کنند. در نهایت این محدودیت‌ها برای چه کسانی اعمال می‌شوند؟‌ فکر نمی‌کنم این قوانین برای مصرف‌کننده‌ها و افرادی که واقعاً بازی می‌کنند تعریف شوند.»

میکامی در ادامه‌ی مصاحبه، بازی Dead Space‌ را مثال زد. امکان انتشار این اثر در ژاپن وجود نداشت و بسیاری مجبور شدند که نسخه‌ای خارجی تهیه کنند. توسعه‌دهندگان بازی در شرکت EA از این تصمیم قانون‌گذاران ژاپنی ناراحت شده بودند و می‌گفتند که چرا نمی‌توانند بازی که این اندازه برای آن زحمت کشیده‌اند را در ژاپن بفروشند. بسیاری از بازی‌سازها، تصمیمات سازمان CERO‌ را نقد کرده‌اند و برایشان عجیب است که چطور بازی‌ای مانند Stellar Blade با رده‌بندی سنی 17 سال به بالا منتشر می‌شود، اما Dead Space چنین فرصتی پیدا نمی‌کند.

سودا51 در پایان مصاحبه گفت که ریمستر بازی Shadow of the Damned: Hella در دو نسخه آماده خواهد شد و آنها هیچ چاره‌ای جز کنار آمدن با سازمان رده‌بندی سرگرمی‌های رایانه‌ای ژاپن ندارند.

منبع: automaton-media

source

توسط siahnet.ir