xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

چند ماه پیش بود که ویدیو گیم پلی مربوط به یکی از بازی‌های لغو شده کالاف دیوتی فاش شد. این بازی که قرار بود تحت عنوان Call of Duty: Future Warfare منتشر شد، مربوط به سال 2013 است. استودیو Neversoft آن زمان توسعه‌ی اثر را بر عهده داشت و این پروژه تحت اسم رمز NX1 پیش می‌رفت. بیلد بتا قابل تجربه این بازی به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده است.

کاربران ردیت در طی چند وقت اخیر به‌طور مرتب شبکه‌های اجتماعی را گشته‌اند و در نهایت متوجه شده‌اند که بیلد نسخه آزمایشی این شوتر لغو شده در اختیار چند نفر قرار دارد. تعدادی از کاربران توییتر موفق به تجربه بازی شده‌اند و ویدیوها و تصاویری از آن را به اشتراک گذاشته‌اند. تصاویر و ویدیوها نشان می‌دهد که با بازی بی‌کیفیتی روبه‌رو هستیم که اگر منتشر می‌شد، تأثیر منفی روی وجهه‌ی کالاف دیوتی، به‌خصوص در دوران اوج این سری می‌گذاشت.

شباهت‌هایی بین بازی Future Warfare و Call of Duty Ghosts وجود دارد. در واقع بازی Ghosts سال 2013 منتشر شد و Neversoft هم به‌عنوان استودیو پشتیبان در توسعه‌ی آن نقش داشت. البته استودیو Infinity Ward کنترل پروژه را بر عهده داشت و نتیجه‌ی نهایی، موردپسند اکثریت گیمرها قرار نگرفت. بسیاری از کمبود محتوای بخش آنلاین و کیفیت پایین بازی گلایه کردند و این بازی تا سال‌ها به‌عنوان بدترین کالاف دیوتی شناخته می‌شد.

بازی Call of Duty: Future Warfareویژگی‌های بازی Call of Duty: Future Warfare

بیلد بتا لورفته از بازی Call of Duty: Future Warfare مربوط به کنسول ایکس‌باکس 360 است. به عبارت دیگر اگر حتی به بیلد رسمی هم دسترسی پیدا کنید، نمی‌توانید آن را با کامپیوتر تجربه کنید. لینک دانلود این بیلد توسط کاربران ردیت منتشر شده است و در صورتی که ایکس‌باکس 360‌ هکی در اختیار دارید یا اینکه کامپیوتر قدرتمندی دارید و می‌توانید شبیه‌ساز این کنسول را نصب کنید، آنگاه امتحان کردن این بیلد ضرری ندارد. لینک دانلود را در این مطلب به اشتراک نخواهیم گذاشت و به دلیل احتمال ویروسی شدن سیستم، پیشنهاد نمی‌کنیم که دنبال چنین لینک‌هایی بروید.

اطلاعات فاش شده از بازی کالاف دیوتی فیوچر وارفر نشان می‌داد که پروژه پیشرفت قابل‌توجهی کرده بود. داستان بازی روی کره‌ی ماه جریان داشت و تمرکز هم روی نبردهای نزدیک بود. بخش آنلاین البته خالی از نقشه‌های جدید بود و ریمستر یک سری مپ‌های کلاسیک مجموعه کالاف دیوتی برای این بازی آماده شده بود. به طور کل استودیو Neversoft چند ماموریت داستانی و محتوای آنلاین آماده کرده بود که در نهایت موردپسند اکتیویژن قرار نگرفت و پروژه به طور کامل لغو شد.

استودیو Infinity Ward بعدها از ایده‌ی جنگ آینده‌نگرانه بهره برد و بازی Call of Duty Infinite Warfare در سال 2016 منتشر شد که شباهت‌هایی به Future Warfare داشت. نظر شما در مورد این کالاف دیوتی لغو شده چیست؟

منبع: InsiderGaming

source

توسط siahnet.ir