xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود Wournal 0.0.8 - دفتر یادداشت کاربردی برای ویندوز

 

دانلود Wournal

| دفتر یادداشت کاربردی برای ویندوز |

 

Wournal 0.0.8 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای یادداشت‌برداری در ویندوز است که امکانات مختلفی را در این زمینه در خود جای داده است. با این ابزار شما می‌توانید یادداشت‌ها تایپ کنید و یا اینکه با ابزار مخصوص از دست‌خط خود برای ثبت وقایع استفاده کنید. این برنامه در واقع یک دفتر دیجیتال است که می‌تونید از آن برای نوشتن، ترسیم، اضافه کردن عکس و … مشابه به یک دفتر واقعی استفاده کنید. این برنامه برای همه افرادی که می‌خواهند در سیستم نوشته‌ها را ثبت و یا ترسیم نقاشی، نمودار یا … کنند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

این برنامه، همچون یک کاغذ دیجیتال در ویندوز ایفای نقش می‌کند؛ بدین صورت که یک فضای خالی و آماده را برای نوشتن و ترسیم‌های شما در اختیار می‌گذارد. شما با این ابزار می‌توانید یادداشت‌های مدنظر خود را با کیبورد تایپ کنید یا اینکه از دست‌خط خود برای ثبت وقایع استفاده کنید. این نرم افزار را می‌توان برای ثبت وقایع روزمره، دفترچه یادداشت شخصی، نقاشی و ترسیمات حرفه‌ای و … مورد استفاده قرار داد که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wournal را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wournal :

– امکان استفاده برای دستکاری اسناد PDF

– پشتیباتی از نسخه‌های مختلف ویندوز

– امکان ذخیره خروجی در فرمت SVG و انواع دیگر فرمت‌ها

– دارا بودن محیط Dark/Light

– کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wournal1 300x198 - دانلود Wournal 0.0.8 - دفتر یادداشت کاربردی برای ویندوز Wournal2 300x257 - دانلود Wournal 0.0.8 - دفتر یادداشت کاربردی برای ویندوز

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط siahnet.ir