xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

هفته پیش بود که مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای ویندوز 11 منتشر کرد و مشخص شد که یکی از قابلیت‌های جدید این سیستم عامل امکان حذف و پاک کردن کامل قابلیت جنجالی Recall است. بسیاری از این کاربران با استفاده از این ویژگی‌ جدید ویندوز 11 نسبت به حذف قابلیت Recall اقدام کردند اما مایکروسافت امروز در اقدامی عجیب اعلام کرد که آن تنها یک باگ بوده و بزودی برطرف می‌شود.

به نظر می‌رسد قرار نیست حاشیه‌های قابلیت Recall در ویندوز 11 به این زودی‌ها تمام شود. پس از اینکه این قابلیت از سوی بسیاری از کاربران و کارشناسان ناقض حریم امن کاربران این سیستم عامل معرفی شد، اکنون به نظر می‌رسد امیدها بیهوده بوده و امکان حذف آن از ویندوز 11 نیز وجود ندارد. هفته گذشته بروزرسانی جدیدی برای این سیستم عامل منتشر شد که در قابلیتی تازه به کاربران اجازه می‌داد برای همیشه از دست Recall راحت شوند. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت قرار نیست خیال کاربران را از این قابلیت راحت کند.

براساس گزارش Theverge، بروزرسانی KB5041865 که هفته گذشته برای ویندوز 11 منتشر شد از طریق بخش Windows Features به کاربران این امکان را می‌داد که قابلیت Recall را برای همیشه از دستگاه خود پاک یا Uninstall کنند. در حالی که بسیاری از کاربران از این ویژگی‌ جدید برای حذف Recall استفاده کردند و بابت راحت‌ شدن از دست این قابلیت خوشحال بودند مایکروسافت اعلام کرد که آن صرفاً یک باگ بوده و ناخواسته به کاربران چنین اجازه‌ای را داده است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که بزودی با انتشار یک بروزرسانی این باگ را برطرف می‌کند.

حذف قابلیت Recall از ویندوز 11

یکی از مدیران بخش ویندوز مایکروسافت در این باره اعلام کرده است: «ما از مشکلی که سبب شد قابلیت Recall در بخش Turn Windows features on or off از کنترل پنل، به نادرستی به عنوان یک ویژگی‌ قابل حذف معرفی شود آگاه هستیم. این مشکل در بروزرسانی بعدی برطرف خواهد شد».

به این ترتیب به نظر می‌رسد که قابلیت Recall پس از عرضه امکان حذف کامل از سیستم عامل ویندوز 11 را ندارد. البته مایکروسافت اعلام کرده است که Recall یک قابلیت اختیاری برای کاربران خواهد بود و آن‌ها می‌توانند در هر زمان آن را در وضعیت غیرفعال قرار دهند. همچنین فعال سازی رایگان این قابلیت نیز در هر زمان با استفاده از برنامه اختصاصی آن که از طریق منوی استارت در دسترس است امکان پذیر خواهد بود.

عملکرد قابلیت پرحاشیه Recall به گونه‌ای است که به ویندوز 11 اجازه می‌دهد در بازه‌های زمانی مشخص از تمامی فعالیت‌ها و آنچه در دستگاه خود می‌بینید یا انجام می‌دهید اسکرین شات ثبت کند. این قابلیت در ابتدا قرار بود در ماه ژوئن با عرضه کامپیوترهای Copilot Plus در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد اما ایجاد حاشیه‌های فراوان در مورد آن و همچنین افزایش نگرانی‌های کارشناسان حوزه امنیت سبب شد که مایکروسافت عرضه آن را به زمانی دیگر موکول کند. این شرکت در آن زمان اعلام کرد که قصد دارد با همکاری بخشی از کاربران ویندوز 11 تغییراتی اساسی در این قابلیت ایجاد کند.

در همین رابطه بخوانید:

– ویندوز 11 با قابلیت هوش مصنوعی Recall به تهدید امنیتی تبدیل شد!

– قابلیت Recall در ویندوز 11 لپ‌تاپ‌های Copilot Plus یک کابوس نقض حریم شخصی است

– مایکروسافت بازهم عقب نشینی کرد؛ انتشار قابلیت Recall به زمان دیگری موکول شد

کارشناسان معتقد هستند که اضافه کردن قابلیت Recall به ویندوز 11 در حال حاضر یک اشتباه بزرگ است و خطرات گوناگونی را برای حریم امن کاربران ایجاد می‌کند. چرا که تصاویر اسکرین شات ثبت شده توسط آن رمزگذاری نشده است و بد افزارها به سادگی می‌توانند با دسترسی به آن‌ها اطلاعات فراوانی از کاربران خود جمع آوری کنند. مایکروسافت در جدیدترین تغییرات، قابلیت Recall را به صورت اختیاری درآورده است. همچنین ضمن رمزگذاری تصاویر ثبت شده، دسترسی به آن‌ها تنها پس از عبور از سیستم شناسایی Windows Hello ممکن است.

اگرچه در حال حاضر امکان حذف کامل قابلیت Recall از ویندوز 11 وجود ندارد؛ اما ممکن است مایکروسافت وادار شود به دلیل تبعیت از قوانین جدید اتحادیه اروپا، این قابلیت را در دسترس بخشی از کاربران خود قرار دهد. گفته می‌شود در آینده نسخه‌های ویندوز 11 عرضه شده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا این قابلیت را خواهند داشت. مایکروسافت چندی پیش به منظور سازگاری ویندوز 11 با این قوانین مجبور شد امکان حذف مرورگر Edge را به برخی از نسخه‌های این سیستم عامل اضافه کند. در این نسخه‌ها امکان حذف موتور جستجوی Bing از این سیستم عامل نیز وجود دارد.

source

توسط siahnet.ir