xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا مایکروسافت در حال توسعه دو بازی از سری Transformers است. یک منبع مورد اعتماد اعلام کرد که این دو بازی، در سال 2024 منتشر خواهند شد.

اگر چیزی وجود داشته باشد که طرفداران سری تبدیل شوندگان از همه بیشتر بخواهند، آن یک فیلم سینمایی دیگر نیست؛ بلکه یک بازی تراز اول و با کیفیت از این سری، مثل War for Cybertron است. متاسفانه از آخرین بازی بزرگ عرضه شده برای این سری مدت‌ها می‌گذرد. با این حال، گزارش‌ها می‌گویند این آرزو ممکن است به زودی محقق شود.

برای اولین بار، فردی در Reddit و در صفحه اختصاصی شایعات دنیای ویدیو گیم، اعلام کرد که مایکروسافت مشغول ساخت دو بازی از سری Transformers است. این کاربر، یکی از اعضای شناخته شده بزرگترین وبسایت طرفداری ترانسفورمرز است. او گفت که احتمالا همین امسال شاهد انتشار این دو بازی باشیم. در ادامه اما جزئیات دیگری از ماهیت این دو اثر به اشتراک گذاشته نشد.

با توجه به اینکه به اواخر سال 2024 نزدیک می‌شویم و هنوز حتی از این بازی‌ها رونمایی نشده، این شایعه کمی عجیبب به نظر می‌رسد. اما خب این وبسایت طرفداری و اعضای آن، همواره سابقه خوبی در افشای اطلاعات درباره پروژه‌های این مجموعه داشته‌اند. به همین دلیل است که می‌توان تا حدی مطمئن بود که این دو بازی واقعا در حال ساختند، حتی اگر امسال عرضه نشوند.

بازی Transformersانتشار دو بازی از سری Transformers

البته انتشار این دو بازی در سال 2024 می‌تواند معنای دیگری هم داشته باشد. ممکن است دو پروژه مذکور، مربوط به سری بازی‌های Cybertron از اکتیویژن، و عرضه دوباره آن‌ها باشد. پیش‌تر در اوایل سال جاری، این دو بازی برای مدت کوتاهی در فروشگاه ایکس باکس ظاهر، و سریعا حذف شدند. علاوه بر آن‌ها، سایر بازی‌های Transformers که لایسنس‌شان منقضی شده بود هم در این فروشگاه به چشم می‌خوردند. این در حالیست که این عناوین قبلا از فروشگاه‌های دیگر حذف شده بودند.

سپس شایعه دیگری پخش شد که در پی موفقیت فیلم Deadpool & Wolverine، مایکروسافت می‌خواهد لایسنس ساخت بازی از برخی کاراکترهای مارول را به دست آورد. طبق گفته یک اینسایدر مطرح ایکس باکس با نام Shpeshal Nick، این کمپانی در تلاش برای گرفتن لایسنس بازی Deadpool است. همچنین گفته می‌شود که ردموندی‌ها قصد دارند بازی محبوب Marvel Ultimate Alliance را دوباره به فروشگاهشان بازگردانند. این بازی‌ها به علت منقضی شدن لایسنسی که مارول به آن‌ها داده بود، مدت‌ها پیش از فروشگاه‌ها حذف شدند. مثل Transformers، این دو بازی از مارول هم ساخت اکتیویژن بوده‌اند.

به عبارت دیگر، اکنون که Activision زیر مجموعه مایکروسافت است، ممکن است برگرداندن بازی‌های قدیمی یک هدف واقعی باشد. مخصوصا بازی‌هایی از فرنچایزهای محبوب که به علت تمام شدن مهلت لایسنس و مجوز آن‌ها، دیگر در دسترس نیستند. البته که همه این‌ها حدس و گمان هستند و باید برای شنیدن اخبار رسمی صبر کرد.

منبع: The Gamer

source

توسط siahnet.ir