xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

منابع تغذیه سری EDGE اولین نسل از پاورهای پرچم‌دار گرین هستند که از پایه بر اساس استاندارد ATX 3.1 طراحی شده‌اند. پاور تمام ماژولار GP1300B-EDGE با امکان تأمین 1300 وات توان به صورت پیوسته و برخورداری از کانکتور 600 واتی نسل جدید 12V-2×6، به راحتی توان پشتیبانی از قوی‌ترین کارت‌های گرافیک عرضه شده توسط انویدیا و AMD را دارد.

سازگاری کامل با آخرین نسخه از پلتفرم دسکتاپ ATX 3.1

پاورهای سری EDGE گرین بر اساس جدیدترین استاندارد دسکتاپ ATX 3.1 ساخته شده‌اند که در زمینه مصرف بهینه‌تر انرژی و ایمنی نسبت به ATX 3.0 بهبود داشته است. حفظ راندمان بالای 75 درصد حتی در شرایط بار کم تا 2 درصد توان نامی، امکان تحمل بار کاری تا دو برابر توان نامی به صورت لحظه‌ای و استفاده از نسخه اصلاح شده کانکتور 12VHPWR از ویژگی‌های جدیدترین استاندارد PC است.

خروجی ماژولار پاور گرین اج

کانکتور 12V-2×6

کانکتور 12VHPWR که در استاندارد ATX 3.0 معرفی شد، به دلیل نقص در طراحی مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده بود. در کانکتور جدید 12V-2×6 طراحی فیزیکی و عملکردی کانکتور ۶۰۰ وات اصلاح شده و دیگر خطای کاربر در اتصال کابل به ذوب شد کانکتور منجر نمی‌شود.

استاندارد 80 پلاس پاور گرین اج

گواهی‌نامه 80 پلاس پلاتینیوم

منابع تغذیه برای دریافت گواهی‌نامه 80PLUS Platinum باید بتوانند در بارهای 20، 50 و 100 درصد به ترتیب راندمان 90، 94 و 91 درصد را کسب کنند. پاورهای سری EDGE با داشتن حداکثر بازدهی 94 درصد، با گواهی‌نامه 80 پلاس پلاتینیوم سازگاری کامل دارند که به معنی کاهش تلفات انرژی و هزینه برق مصرفی سیستم است.

فن بی صدا پاور گرین اج

عملکرد بدون فن (Zero Fan)

راندمان بالای پاورهای سری اِج باعث کاهش قابل توجه گرمای تولیدی شده می‌شود؛ به گونه‌ای که در توان‌های پایین نیازی به استفاده از فن خنک‌کننده نیست. کلید Zero Fan در منابع تغذیه سری EDGE این امکان را فراهم می‌کند تا در مواقعی که بار کاری سیستم بالا نیست، با خاموش کردن فن خنک کننده پاور، حجم صدای تولید شده توسط سیستم به صفر برسد.

 

گارانتی گرین

گارانتی 130 ماهه

شبکه گسترده نمایندگی‌‌های گرین در سراسر کشور به آن معناست در هر نقطه از کشور که ساکن باشید، در صورت نیاز می‌توانید از خدمات پس از فروش گرین در کمترین زمان بهره‌مند شوید.

در همین رابطه بخوانید:

– اندر حکایت گارانتی گرین (GREEN) با تجربیات شما

پاورهای سری EDGE گرین با بیش از 10 سال و 10 ماه گارانتی عرضه می‌شوند و علاوه‌بر آن، ارائه خدمات پس از فروش برای این سری از منابع تغذیه تا 12 سال توسط شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (Green) تضمین شده است.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

source

توسط siahnet.ir