xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

جشنواره ماجراجویانه راسان همچنان در جریان است و تا 31 شهریور فرصت دارید تا برنده هوشمند راسان باشید!

کمپین «برنده هوشمند راسان باش»، از 18 تیر با هدف محافظت از محیط‌زیست و تأکید بر مفهوم هوشمندی آغاز شده است و روزهای پایانی خود را سپری می‌کند. راسان برندی دغدغه‌مند و مبتکر در زمینه تولید شیرآلات است. این برند برای نخستین بار در ایران، از فناوری واقعیت افزوده استفاده کرده تا مشتریانش انتخابی دقیق و متناسب با فضای خانه‌شان داشته باشند. همچنین کاهش هدررفت آب شیرین، دغدغه‌ای اساسی در فعالیت‌ها و تولیدات شیرآلات بهداشتی راسان است.

در ادامه با کمپین جذاب راسان و جایزه 100 میلیونی آن بیشتر آشنا می‌شویم.

قرعه‌کشی 100 میلیونی کمپین بزرگ راسان

توجه به دغدغه‌های زیست‌محیطی و انجام فعالیت‌هایی در راستای مسئولیت اجتماعی، از نشانه‌های انسان هوشمند است؛ فردی که به آینده خود، فرزندان و محیط زندگی‌اش اهمیت می‌دهد و برای زنده نگه داشتن آن تلاش می‌کند. کم‌آبی یکی از مسائل مهمی است که گریبان‌گیر بشر است و خطر آن روزبه‌روز، پررنگ‌تر می‌شود. وجود برندهای فناور و هوشمند در کنار انسان‌های آینده‌نگر، ترکیب برنده‌ای است که می‌تواند نجات‌بخش آینده زمین از این خطر باشد.

شیرآلات راسان ازجمله برندهایی است که از پیشگامان انجام مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود. این برند با تولید محصولات استاندارد و باکیفیت، در تلاش است تا هدررفت آب را به حداقل برساند و به حفظ ذخایر آبی کمک کند. در همین راستا، راسان از شما برای همراهی در این مسیر ارزشمند دعوت می‌کند.

کمپین «برنده هوشمند راسان باش» از 18 تیر کار خود را آغاز کرده است و مأموریت آن، محافظت از محیط‌زیست، استفاده از فناوری‌های هوشمند و نجات آینده کره زمین از خشک‌سالی و کم‌آبی است.

هدایا و جوایز این کمپین بسیار متنوع و جذاب هستند. 5 درصد تخفیف خرید محصولات راسان برای تمام شرکت‌کنندگان، گجت‌های هوشمند و جایزه 100 میلیون تومانی برای یک نفر، از جوایز قرعه‌کشی برند راسان به‌شمار می‌آیند! قرعه‌کشی وسایل هوشمند، هر دو هفته یک‌بار انجام می‌شود اما تخفیف 5 درصدی به همه همراهان اختصاص داده می‌شود.

اما چگونه در کمپین راسان شرکت کنیم؟

شرکت در کمپین و قرعه‌کشی‌ها، مسیر چندان پیچیده‌ای ندارد.

در قدم اول باید وارد صفحه لندینگ کمپین به آدرس https://qrgame.rassan.ir/ شوید.

در گام دوم فرم بالای صفحه را تکمیل کنید و به قسمتی برسید که لوکیشن و اطلاعات فروشگاه‌های محصولات راسان را نشان می‌دهد. سپس به نزدیک‌ترین فروشگاه محل زندگی خود مراجعه کنید و فقط با اسکن QR کدی که روی در ورودی فروشگاه وجود دارد، تخفیف 5 درصدی، شانس شرکت در قرعه‌کشی جوایز 2 هفته‌ یک‌بار و شانس شرکت در قرعه‌کشی 1 میلیارد ریالی راسان را دریافت کنید. اسکن و دریافت جوایز، به خرید کردن یا نکردن شما ارتباطی ندارد.

توجه کنید که شما برای دریافت شانس‌های بیشتر، محدودیتی نخواهید داشت و هیچ‌چیزی مانع بلندپروازی و هوشمندی شما نخواهد شد؛ پس همین حالا به راسان بپیوندید!

جوایز قرعه‌کشی بزرگ راسان چه هستند؟

این جوایز شامل دو نوع با قرعه‌کشی‌ و بدون ‌قرعه‌کشی هستند:

  • بدون قرعه‌‌کشی: کد تخفیف 5 درصدی
  • با قرعه‌کشی: شانس قرعه‌کشی هر دو هفته یک‌بار کالاهای هوشمند شامل ترازوی هوشمند، عینک آفتابی هوشمند، ساعت هوشمند، دستبند سلامتی هوشمند، هدفون بلوتوثی، اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل، هندزفری بلوتوثی دوگوش، کاغذ دیجیتال، ماشین اصلاح موی سر و فلاسک هوشمند + یک شانس برای حضور در قرعه‌کشی پایانی 100 میلیون تومانی.

به جمع هوشمندهای راسان بپیوندید!

کمپین مسئولیت اجتماعی و آینده‌نگرانه راسان، از 18 تیر شروع شده و راسان در مسیر این کمپین، به همراهان خود جوایز و هدایای جذابی اهدا می‌کند. این هدایا از 5 درصد کد تخفیف خرید شروع می‌شوند و به شانس برنده شدن 100 میلیون تومان می‌رسند!

همین حالا با مطالعه این مقاله و انجام مراحل شرکت در قرعه‌کشی، به جمع همراهان هوشمند راسان بپیوندید.

source

توسط siahnet.ir