xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

این روزها رقابتی جدی بر سر عرضه حافظه‌های رم سریعتر میان شرکت‌های سازنده در گرفته است. در همین رابطه اولین کیت حافظه رم DDR5 CUDIMM دنیا با سرعت 9200 MT/s عرضه شده که می‌تواند به صورت خودکار فرکانس و ولتاژ حافظه رم را تنظیم کند. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

برند V-Color را می‌توان اولین سازنده حافظه رم DDR5 CUDIMM دانست که توانسته به سرعت‌های بالاتر از 9200 MT/s برسد. این حافظه رم که برای نسل بعدی پلتفرم‌های اینتل و AMD معرفی شده از یک فناویر جدید برای هیت سینک بهره می‌برد تا به افزایش راندمان و بهبود مصرف انرژی کمک کند.

تنظیم خودکار ولتاژ و فرکانس حافظه رم با فناوری CUDIMM

تنظیم خودکار ولتاژ و فرکانس حافظه رم با فناوری CUDIMM

فناوری CUDIMM یا همان Clocked Unbuffered Dual Memory Memory Module می‌تواند به صورت داینامیک فرکانس و ولتاژ حافظه رم را بر اساس حجم بار و شرایط سیستم تنظیم کند تا باعث افزایش سرعت انتقال داده و کاهش مصرف انرژی شود.

بر اساس گزارش videocardz این فناوری می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکرد بازی‌ها داشته باشد. کیت‌های V-color RGB O CUDIMM در ظرفیت‌های 32 گیگابایت (2×16 گیگابایت) و 48 گیگابایت (2×24 گیگابایت) با سرعت استاندارد از 6400MT/s عرضه شده و می‌توان آنها را به سرعت های بالای 9200MT/s+ اورکلاک کرد.

در همین رابطه بخوانید:

– فناوری جدید SK Hynix قیمت حافظه رم را نصف می‌‌‌کند

– با این رم‌های جدید COLORFUL سیستم گیمینگ خود را جذاب و متفاوت کنید

علاوه بر این باید به هیت‌سینک نوآورانه این ماژول‌های حافظه رم اشاره کرد که به گونه‌ای طراحی شده تا از نزدیک به تراشه های حافظه بچسبد و حدود 5 درصد گرمای بیشتری را به خودش جذب کند.

source

توسط siahnet.ir