xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سان ووکانگ، یکی از شخصیت‌های شناخته شده‌ی کشور چین است و چندین استودیوی انیمیشن و فیلم‌سازی، آثار خود را در رابطه با او ساخته‌اند و اخیرا نیز، استودیوی بازی‌سازی Game Science شاهکار  خود را تحت عنوان بازی Black Myth: Wukong معرفی کرد و با فروش بالای خود، جای خود را در دل علاقمندان بازی‌های نقش‌آفرینی باز کرد. یکی از موضوعات مرتبط به این شخصیت که جای خالیش در کشور ما حس می‌شود، داستان است که کمتر کسی اطلاعات کافی درباره‌ی او دارد و بااینحال، همه مشتاق هستند تا این بازی را تجربه کنند.

دانستن داستان بازی، به ما کمک می‌کند تا پیش زمینه‌ای درباره‌ی ویژگی‌های شخصیت، اهداف و مهارت‌های سان ووکانگ بدانیم و سپس بازی را تجربه کنیم. بر این اساس، در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاربردی را درباره‌ی این شخصیت پرطرفدار به شما ارائه دهیم.

منبع اقتباس بازی Black Myth: Wukong

هدف اصلی این مقاله، پرداختن به بخش داستان بازی Black Myth: Wukong و خود شخصیت است که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی است. اگر با دنیای کتاب و کتابخوانی آشنا باشید و درک خوبی از بازی داشته باشید، می‌دانید که داستان این بازی شبیه به رمان سفر به غرب است؛ داستان چینی در راهبه‌ای که برای به پایان رساندن ماموریت خود، باید از مکان‌های خطرناک بگذرد و با هیولاها و دشمنان مخوف مبارزه کند. کتاب سفر به غرب، یکی از پرطرفدارترین رمان‌های بزرگ چین در ادبیات کلاسیک این کشور است.

در این مقاله و به شکل بخش به بخش، به معرفی شخصیت سان ووکانگ، خلقت، سفرها، اهداف و سایر موارد می‌پردازیم تا شما را با داستان کهن او آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

داستان بازی Black Myth: Wukong

داستان بازی Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong یکی از بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی موردانتظار در سال 2024 است که از رمان کلاسیک و چینی سفر به غرب که در  قرن شانزدهم نوشته شده، الهام گرفته شده است. حتی اگر اطلاعات کمی درباره‌ی فرهنگ آسیایی داشته باشید، تا حدودی با داستان ووکانگ آشنا هستید؛ چون ووکانگ، یکی از شناخته شده‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخ ادبی چین است که در بسیاری از جنبه‌های رسانه مانند: فیلم، انیمیشن و حتی بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود.

با توجه به محبوبیت این شخصیت پرطرفدار، می‌توان به این شکل ادعا کرد که شهرت ووکانگ در کشورهای شرقی بخصوص چین، مانند شهرت فرودو در کتاب‌های ارباب حلقه‌ها است؛ با این تفاوت که خلقت شخصیت ووکانگ به بیش از 400 سال گذشته بر می‌گردد اما اولین کتاب ارباب حلقه‌ها در سال 1954 منتشر شد.

در سال گذشته، اطلاعات زیادی درباره‌ی این بازی در دسترس علاقمندان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت و حتی توسعه دهندگان این بازی، گیم پلی طولانی را منتشر کردند تا اشتیاق طرفداران خود را افزایش دهند، بااینحال، تمرکز این مقاله روی اطلاعات دقیق‌تر و تحلیل‌های عمیق‌تر درباره‎ی بازی است و اینکه چگونه ووکانگ، در داستان کلاسیک جا می‌گیرد.

داستان Wukong

روایت حماسی و داستان بازی Black Myth Wukong

از آنجاییکه ممکن است اکثر گیمرهای فارسی زبان با پیشینه‌ی ووکانگ آشنا نباشند، قصد داریم تا خلاصه‌ای از داستان زندگی او را مرور کنیم. داستان ووکانگ با یک تکه سنگ جادویی آغاز می‌شود که ماهیتش با جوهر زمین و آسمان(بهشت) ترکیب شده است که با نام تعادل ying و yang هم شناخته می‌شود. پس از هزارسال، این سنگ ترک می‌خورد و یک میمون کاملا بالغ متولد می‌شود. در ادامه، این میمون به گروهی از هم نوعانش می‌پیوندد و با اثبات برتری و قدرت خود، درجه‌ی بالاتری را نسبت به سایر میمون‌ها دریافت می‌کند و در نهایت، به پادشاه میمون‌ها تبدیل می‌شود.

پس از مدتی، شاه میمون هم مانند سایر موجودات این جهان، نسبت به مرگ احساس نگرانی می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا برای دستیابی به جاودانگی، سفر خود را آغاز کند. خوشبختانه، سفر و تلاش‌های ووکانگ به نتیجه می‌رسد و با شاگردی نزد یک حکیم جاودانه، به درجه «سان ووکانگ» می‌رسد که به معنای میمونی است که از دوران بیهودگی زندگیش خارج شده است.

او سپس با تلاش‌های فراوان و بکار بردن جادو، مهارت‌های متنوعی را برای خودش خلق کرد. به عنوان نمونه، می‌توانست به هر موجود یا شیئی تبدیل شود و حتی با کشیدن موهایش، چندین نسخه شبیه به خودش را بسازد و حتی از طریق Cloud Somersault در هوا پرواز کند. تمامی این مهارت‌ها در  بازی Black Myth: Wukong دیده می‌شوند و اگر بتوانیم Cloud Somersault را نادیده بگیریم، سایر مهارت‌های سان وکانگ در بازی دوتاتو نیز وجود دارند.

با جاودانه شدن ووکانگ، اخلاق او نیز تغییر می‌کند و با مغرور شدن بیشتر، آموزه‌های استادش را رها می‌کند و به پادشاه دریای شرقی دستور می‌دهد تا عصای جادویی برای او بسازد که می‌تواند اندازه‌اش را تغییر دهد و حتی مطابق میل ووکانگ، با دشمنان مبارزه کند. اگر به تریلر بازی دقت کرده باشید، به یاد می‌آورید که ووکانگ، اندازه سلاح خود را به حدی کاهش می‌دهد که می‌تواند آن را در گوش خود قرار دهد.

با وجود تمامی مهارت‌ها، دانش و همچنین سلاح الهی، ووکانگ همچنان از وضعیت خودش ناراضی است؛ چون بهشت به او همچنان به عنوان یک میمون نگاه می‌کند و با وجود اینکه ووکانگ با همه‌ی دارایی خود، یکی از قوی‌ترین مخلوقات جهان است، خود را به عنوان فردی می‌بیند که در بهشت جایی ندارد و از آنجا رانده شده است. از نظر او، با تغییر قرن، مردم تغییر خاصی نمی‌کنند و همین موضوع او را آزار می‌داد. در نهایت، ووکانگ با ترفیع درجه، به نگهبان باغ هلوی جاودانگی تبدیل شد تا بتواند زیاده‌خواهی خود را کنترل کند.

بااینحال، این ترفیع درجه نیز نتوانست ووکانگ را راضی نگهدارد و بهشت همچنان او را دست کم می‌گرفت. این وضعیت تا جایی ادامه یافت که ووکانگ، غذای خدایان آسمانی را که با نام Ambrosia شناخته می‌شود را با حرص و طمع خورد و در نهایت به جاودانگی، درجه موردنظر و قدرت‌های غیرقابل باوری دستیافت. با در نظر گرفتن این وضعیت، او 10 هزار جنگجوی بهشتی را از بین برد، 28 منظومه و 4 پادشاه بهشتی را شکست داد و حتی جان چندین خدا را گرفت.

با توجه به مقیاس غیرقابل تصور اقدامات ووکانگ، این نکته حائز اهمیت است که باید درباره‌ی پیش زمینه این شخصیت و اقداماتش اطلاعات کافی را داشته باشیم. در تریلر و سایر بازی‌ها و انیمیشن‌هایی که از این شخصیت ساخته شده، جزئیات شگفت انگیزی را مشاهده می‌کنید که همه برای آشنایی با این شخصیت، ضروری هستند.

اخلاق عجیب و جاه‌طلبی‌های سان ووکانگ، با ریشه داستان و بازی Black Myth: Wukong در هم تنیده شده است و رابطه‌ی متقابل او با شخصیت‌های بهشتی نشان می‌دهد که سالهاست با یکدیگر سر جنگ دارند؛ از یک طرف، سان ووکانگ می‌خواهد که عضوی از بهشت باشد اما در سمتی دیگر، خدایان و اعضای بهشتی به شکل احمقانه‌ای، قدرت‌های او را نادیده می‌گیرند و با افزایش عصبانیت ووکانگ، ثمره‌ی رفتار خود را می‌بینند.

شورش و شرارت ووکانگ، سرانجام به دست خود شخص بودا به پایان رسید و سان ووکانگ به مدت 500 سال در زندان ماند. مدت زمان در نظر گرفته شده برای او در زندان، به اندازه‌ای کافی بودکه بتواند به کارهایی که انجام داده فکر کند. با اینکه بودا از اقدام سان ووکانگ مبنی بر حمله به بهشت و تغییر طرز فکر آنها لذت می‌برد اما زندانی شدن سان ووکانگ، مانند یک تلنگر بود و او را وادار کرد تا به کارهای خود فکر کند؛ اینکه قدرت واقعی در روشنفکری است نه زور و رفتار وحشیانه.

برای اینکه سان ووکانگ بتواند شانسی برای لذت بردن از آزادی خود به دست بیاورد، پیشنهاد می‌کند که به عنوان یک راهب و همراه با سایر گناهکاران، به سمت روشنفکری حرکت کند و با شکست دادن موجودات شیطانی، طرز فکر خودش را نسبت به موضوعات مختلف تغییر دهد.

شخصیت اصلی بازی Black Myth: Wukong کیست؟

منبع الهام و اقتباس بازی بلک میف ووکانگ

برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم، بیایید به بررسی مقدمه بازی و شخصیت‌ها بپردازیم. میمونی که در بازی Black Myth: Wukong وظیفه کنترلش را برعهده دارید، داستان زندگی و سفر ووکانگ را روایت می‌کند اما مشخص نیست که آیا هدف خود مبنی بر حرکت به سمت بوداییسم را به پایان رسانده و هدایت شده یا آیا این میمون، خود ووکانگ است یا خیر؟

یک تئوری این است که شما در نقش ماکاک شش گوش نقش‌آفرینی می‌کنید که به عنوان ووکانگ جعلی نیز شناخته می شود. این شخصیت زمانی که سان ووکانگ برای سفر خود به غرب رفت، سعی کرد هویت ووکانگ را از او بدزدد اما در نهایت به دست خود ووکانگ  کشته شد. با این حال، این نظریه دارای چند نقص است، زیرا ماکاک شش گوش کاملاً مرده است. نظریه‌ دیگر این است که ممکن است این میمون، یک نسخه شبیه‌ساز از موی خود ووکانگ باشد

هنگامی که شاهد صحنه نبرد علیه بهشت ​​هستیم، می‌توانیم این بخش را دوباره ببینیم؛ جایی که سان ووکانگ واقعی در یک صحنه با ارتش آسمانی می‌جنگد. بنابراین این امکان وجود دارد که ما در دو تایم‌لاین مختلف بازی را تجربه می‌کنیم؛ اتفاقی که در بازی سکیرو و مکان Hirata State شاهد آن هستیم. .

کوه باد سیاه در بازی Black Myth: Wukong

بازی Black Myth: Wukong و منابع اقتباس و الهام آن

کوه باد سیاه، یکی از بخش‌های مهم بازی است که در شکل گیری داستان بازی و مشخص شدن تایم لاین، نقش بسزایی دارد. افسانه‌ها حاکی از این هستند که کوه باد سیاه، زمانی صومعه و خانه Guanyin بوده و راهبان فاسد، صومعه را آتش زدند تا لباس گرانبهای راهب Tang Sanzang را بدزدند. در این هرج و مرج، دیو باد سیاه، لباس راهب را میدزدد و به خانه‌ی خود می‌برد. موقعی که ووکانگ با دیو روبرو می‌شود، به جای اینکه او را بکشد، با کمک گوانین فرصت جدیدی به دیو می‌دهد تا به مسیر رستگاری هدایت شود و در نهایت، به نگهبان روح کوه سیاه تبدیل می‌شود.

با توجه به سوگواری پیرمرد چینی در یکی از بخش‌های این بازی، به این نتیجه می‌رسیم که او از آتش سوزی صومعه گوانین ناراحت است و بدین معناست که این وقایع، به زمان قبل بر می‌گردد. بااینحال، این باید بدان معنی باشد که معبد توسط محافظ کوه سیاه نجات یافته است و در همین حین، راهبانی را می‌بینید، که معبد را تمیز می‌کنند. در ادامه، پیرمرد به این موضوع اشاره می‌کند که آنها توسط Lingxu رهبری می‌شوند؛ یک شیطان ضعیف که براساس توضیحات کتاب، باید توسط سان ووکانگ کشته می‌شد.

خوشبختانه، این بازی با این واقعیت مطابقت دارد که ما نبرد ووکانگ در بهشت را ​​می بینیم؛ آخرین طرح بزرگ قبل از زندانی شدن سان ووکانگ و ادامه داستان رستگاری او. ووکانگ باعث هرج و مرج در بهشت ​​شد، سپس با هدف رستگاری از حبس 500 ساله نجات یافت و تصمیم گرفت تا برای قرار گرفتن در مسیر بودا راهی سفر شود.

جمع بندی

استودیوی چینی Game Science عزم خود را برای ساخت یک بازی جدید و با داستان ارزشمند چینی جزم کرد و حاصل زحمت‌های آنها بی‌نتیجه نماند. در گذشته و تا بحال، فرهنگ و ادبیات از بخش‌های جدایی ناپذیر و ارزشمند هر کشور محسوب می‌شوند که برخی اهمیت به آن نمی‌دهند و از پتانسیل‌هایش استفاده نمی‌کنند و در مقابل، بعضی از کشورها با سرمایه گذاری در صنعت‌های سودآوری مانند: انیمیشن، بازی و سینما، هم سود قابل توجهی را به جیب می‌زنند و هم وظیفه‌ی خود در قبال ترویج فرهنگ را انجام می‌دهند. ریشه بازی Black Myth: Wukong در فرهنگ کشور چین دوانده شده است و با خواندن کتاب و ادبیات مرتبط به این کشور، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی این بازی کسب خواهیم کرد. در نهایت، اگر شما نیز اطلاعات کاربردی را درباره‌ی این بازی به دست آورده‌اید، مسرور خواهیم شد تا آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

source

توسط siahnet.ir