xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

شرکت برادران وارنر اولین تریلر رسمی از فیلم ماینکرافت را منتشر کردند که با استقبال طرفداران مواجه شد. فیلم اقتباسی بر اساس بازی Minecraft با حضور جک بلک در نقش استیو و جیسون موموا و بازیگران مشهور دیگری ساخته شده است و قرار است فروردین سال آینده در سینماها اکران شود.

ساخت فیلم Minecraft حدود 10 سال پیش تائید شد و کارگردان‌های مختلفی در طی دهه گذشته روی این فیلم کار کرده‌اند. تیم ساخت فیلم چند بار تغییر یافته است و بالاخره قرار است نتیجه‌ی نهایی روز پانزدهم فروردین در سینماها اکران شود. نکته‌ی عجیب آن است که ماینکرافت خالی از یک روایت منسجم است و اقتباس سینمایی از آن کار ساده‌ای نخواهد بود. این بازی اجازه می‌دهد تا هر چه به فکرتان می‌رسد را بسازید و آزادانه در این جهان وسیع زندگی کنید.

داستان فیلم ماینکرافت در مورد گروهی از دوستان است که به یک باره از طریق یک پرتال به جهانی عجیب، مکعبی و پر از خلاقیت کشیده می‌شوند. این گروه باید سعی کنند تا قوانین دنیای جدید را بیاموزند و در نهایت برای فرار از آن تلاش کنند. موجودات خبیثی مانند بچه خوک‌ها و زامبی‌ها سد راه آنها خواهند شد. این پنج نفر با رهبری استیو باید سعی کنند راه فرار پیدا کنند. هرکدام از اعضای گروه یک سری قابلیت‌های مخصوص دارد که حین حل مشکلات به کار می‌آیند.

تریلر فیلم ماینکرافت Minecraftفیلم سینمایی ماینکرافت

حضور جک بلک به‌عنوان بازیگر نقش استیو جنجالی شده است. بسیاری انتظار یک بازیگر جوان‌تر را داشتند، اما مهارت‌های جک‌ بلک قابل‌اغماض نیست. او آشنا به دنیای ویدیوگیم است و برای نمونه صداپیشه باوزر در فیلم سینمایی برادران سوپر ماریو بود. او همچنین نقش کم‌رنگی در فیلم سینمایی ضعیف بوردرلندز داشت و چند سالی است که روی فیلم‌های اقتباسی از دنیای ویدیوگیم کار می‌کند. حضور جیسون موموا قابل‌توجه است. بازیگر آکوامن نقش جانبی را خواهد داشت.

فیلم سینمایی ماینکرافت تنها پروژه‌ی اقتباسی در حال ساخت از این دنیای مکعبی نیست. نتلفیکس چند وقت پیش از ساخت یک سریال اقتباسی با همکاری استودیو موجنگ خبر داد. اطلاعاتی از این انیمیشن سریالی موجود نیست. مالکیت موجنگ در اختیار مایکروسافت است و موفقیت فیلم و انیمیشن سریالی می‌تواند سود قابل‌توجهی به ردموندی‌ها برساند. گفتنی است Minecraft پرفروش‌ترین بازی تاریخ است و بیش از 300 میلیون نسخه از آن به اشکال مختلف فروخته شده است.

تریلر فیلم ماینکرافت بیش از یک دقیقه است و شما را با ظاهر بازیگران مشهور در نقش‌های مختلف آشنا می‌کند. نظرات در مورد این تریلر مختلف بود. افرادی آن را «زشت» خواندند، اما با این وجود باور دارند که فیلم بیش از یک میلیارد دلار فروش خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

source

توسط siahnet.ir