xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی اولین تصویر واقعی از پردازنده جذاب Core Ultra 7 265K اینتل در یک فروم به اشتراک گذاشته شده است. علاوه بر این، تصاویر مرتبط با بنچمارک و همچنین برخی مشخصات فنی این تراشه را می‌توان مشاهده کرد.

پردازنده Core Ultra 7 265K دومین پردازنده سریع خانواده Arrow Lake در سری Core Ultra 200K  دسکتاپ خواهد بود. این تراشه دارای 20 هسته فیزیکی، 20 رشته پردازشی (Thread)، کلاک پایه 3.9 گیگاهرتز و کلاک بوست 5.50 گیگاهرتز خواهد بود.

اولین تصویر واقعی از پردازنده Core Ultra 7 265K اینتل
اولین تصویر واقعی از پردازنده Core Ultra 7 265K اینتل

علاوه بر این، انتظار می‌رود که این پردازنده قدرتمند دارای 33 مگابایت حافظه کش سطح سوم (L3) و 125 وات TDP باشد.

اولین تصاویر از پردازنده Core Ultra 7 265K اینتل

با تمام این تفاسیر، اخیراً در یک فروم چینی اولین تصاویر واقعی از نسخه آزمایشی پردازنده Core Ultra 7 265K منتشر شده است.

در این پست‌ها هیچ صحبتی در رابطه با مادربرد مورد استفاده، مصرف انرژی یا پیکربندی حافظه مورد استفاده در کنار این پردازنده نشده است، با این حال می‌توان شاهد افزایش سرعت پردازنده تا 5.2 گیگاهرتز در هسته‌های پرقدرت (P-Core) و سرعت 4.6 گیگاهرتز در هسته‌های میانی (E-Core) باشیم.

اولین تصویر واقعی از پردازنده Core Ultra 7 265K اینتل

طبق آنچه در تصاویر مرتبط با اپلیکیشن HWiNFO می‌توان مشاهده کرد، خبری از افزایش کلاک این تراشه به سرعت کلاک 5.5 گیگاهرتز نیست. البته همان‌طور که گفته شد، این تصاویر مرتبط با یک پردازنده نسخه مهندسی بوده و این مسئله ممکن است به معنای عملکرد محدود شده باشد.

از آنجا که اعداد و ارقام فوق آخرین سرعت‌های بوست تمام هسته‌ها محسوب می‌شوند، می‌تواند به این معنا باشد که پردازنده Core Ultra 7 265K با حجم کاری چند هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفته و به صورت هم‌زمان اپلیکیشن HWiNFO نیز باز بوده است.

اولین تصویر واقعی از پردازنده Core Ultra 7 265K اینتل

به گزارش wccftech، نکته جالب آن است که HWiNFO فناوری ساخت پردازنده مورد بحث را Intel 20A اعلام کرده است، در حالی که گفته شده این پردازنده به عنوان بخشی از سری Core Ultra 200 دسکتاپ باید بر اساس فناوری N3B ساخته شود.

در همین رابطه بخوانید:

– راهنمای خرید پردازنده و بهترین CPU های پیشنهادی بازار

– حافظه کش پردازنده چیست؟ چرا Cache در سی پی یو مهم است؟

با تمام این تفاسیر، پردازنده Core Ultra 7 265K توانسته در تست‌های تک هسته‌ای امتیاز 885 و در تست‌های چند هسته‌ای امتیاز قابل توجه 15709 را به دست آورد.

اولین تصویر واقعی از پردازنده Core Ultra 7 265K اینتل

بر اساس این اعداد می‌توان گفت که عملکرد تک هسته‌ای این پردازنده در مقایسه با Core i7-14700K کمی پایین‌تر است، هر چند که در تست‌های چند هسته‌ای شاهد 5 درصد عملکرد بهتری هستیم.

نظر شما در رابطه با نتایج بنچمارک پردازنده Core Ultra 7 265K چیست؟

source

توسط siahnet.ir