xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

درخت صبر طرفداران وارهمر بالاخره میوه داد. دنباله بازی Space Marine با گرافیک چشم‌نواز و گیم‌پلی مهیج از راه رسیده و منتقدان نظرات خود را در مورد آن به اشتراک گذاشته‌اند. در این مطلب نگاهی به خلاصه نقد بازی Warhammer 40000 Space Marine 2 خواهیم انداخت و با نمرات یا امتیازهای آن آشنا خواهیم شد.

فرمانده تیتوس همان بازی اول در دل طرفداران وارهمر جا خوش کرد و بار دیگر برگشته تا طرفداران را سرگرم کند. کمپین این بازی جدید حدود هشت ساعت است و تمرکز بیشتر روی محتوای آنلاین و چندنفره است. هرچند کمپین کوتاه بازی به نظر منتقدان آن‌چنان که باید خلاقانه طراحی نشده است و المان‌های گیم‌پلی عمق زیادی ندارند و سریعاً خسته‌کننده می‌شوند. هرچند یک بازی بسیار باکیفیت پیش روی شماست که می‌تواند حسابی سرگرمتان کند.

نقد بازی Warhammer 40000 Space Marine 2

اکثر رسانه‌ها به کیفیت ساخت بازی Space Marine 2 اشاره کرده‌اند. معماری هایپرگوتیک در کنار گرافیک زیبا و امواج پی در پی دشمنان باعث شده تا همان دقایق اول جذب این اثر شوید. هرچند که طرفداران انتظار یک شوتر سوم شخص بی‌نقص را داشتند، اما مشکلات ریز و درشت بعد از ساعت اول نمایان می‌شوند که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت.

نقد بازی Warhammer 40000 Space Marine 2PushSquare – امتیاز 9/10

بازی Warhammer 40000 Space Marine 2 اثری درخور آن دنیای افسانه‌ای است و حق مطلب را با کمپین سینمایی باکیفیتش و هیجان‌انگیزش بسیار خوب ادا می‌کند. تجربه این بازی به شکلی گروهی همراه دوستان لذت بیشتری دارد و در کنار آن باید به مراحل فرعی هوشمندانه و حالت چندنفره رقابتی و بخش Horde رایگان اشاره کرد که کنار هم یک تجربه‌ی فوق‌العاده ارائه می‌دهند و یک بنچمارک برای مجموعه وارهمر به‌جا می‌گذارند. از نکات مثبت بازی باید به گیم‌پلی سوم شخص رضایت‌بخش، اجرای روان، حالت کوآپ عالی، تنوع دشمنان و طراحی صدای فوق‌العاده اشاره کرد.

IGN – امتیاز 8/10

بازی Space Marine 2 یک شوتر سوم شخص بی‌نظیر با داستانی گیرا، تنوع زیاد سلاح‌ها و دشمنان مختلف است. این بازی بار دیگر از ایده‌های گیرز آو وار الهام گرفته است که البته به خوبی جواب داده است. هرچند محتوای آنلاین این بازی فعلاً قابل‌توجه نیست و دلیلی برای بازگشت به آن نمی‌بینم، اما انتشار آپدیت‌های محتوایی می‌توانند به آن کمک کنند. هرچند Warhammer 40000 Space Marine 2 استانداردهای شوترهای سوم شخص را به هم نمی‌ریزد، اما تجربه‌ای شگفت‌انگیز ارائه می‌کند و به‌خوبی از رمز و راز و داستان دنیای وارهمر برای روایت داستانی عالی در کنار نبردهای خشونت‌آمیز استفاده می‌کند.

نقد بازی Warhammer 40000 Space Marine 2PC Gamer – امتیاز 6/10

بازی Warhammer 40000 Space Marine 2 اثری سرگرم‌کننده و مفرح است، اما پس از سیزده سال صبر و با چنین قیمتی، انتظار بیشتر از این‌ها را داشتم. استودیو سیبر اینتراکتیو به داستان عمیق وارهمر آشنا است و طرفداران این مجموعه بدون شک از جزئیات آن لذت خواهند برد. اگرچه چند ساعت اول این بازی من را بهت‌زده کرد، اما اکشن شلخته و نامرتب در کنار بخش چندنفره ساده و بدون گیرایی من را حسابی ناامید کرد.

نمرات بازی Warhammer 40000 Space Marine 2نمرات بازی Warhammer 40000 Space Marine 2

با مطالعه بخش از نقد بازی Warhammer 40000 Space Marine 2 به این نتیجه رسیدیم که با یک اثر زیبا و چشم‌نواز روبه‌رو هستیم که نبردهای آن می‌تواند سریعاً تکراری شوند و داستان هم نقطه‌ی پایان جذابی ندارد. هرچند این باعث نشده تا از این بازی لذت نبرید. این بازی توانسته میانگین امتیاز 83 را از وب‌سایت Metacritic دریافت کند.

GamingBolt – 90
Pure Xbox – 90
Game Rant – 90
Vandal – 84
GamesRadar – 80
Eurogamer – 80
PCGAMESN – 60

متا بازی Space Marine 2

source

توسط siahnet.ir