xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بر اساس گزارش نشریه پولیتیکو، گروه هکری آی‌آرلیکس (IRleaks) در ماه گذشته 20 بانک و موسسه مالی در ایران را هک کرده و اطلاعات آنها را به همراه مشخصات مشتریان به سرقت برده‌ است. جزییات بیشتر در مورد ادعای این نشریه را در ادامه بخوانید.

به گفته این منبع، هکرهای مذکور از طریق حملات سایبری به سیستم‌های بانکی کشور نفوذ و پس از سرقت اطلاعات بیش از 20 بانک و موسسه مالی که شامل حساب‌های شخصی و اطلاعات بانکی میلیون‌ها کاربر ایرانی بوده‌، تهدید به فروش این اطلاعات در دارک‌وب  کرده‌اند.

پولیتیکو در این مورد نوشت که هکر‌ها توانسته‌‌اند از طریق شرکت تامین کننده خدمات الکترونیکی برای بانک‌های ایران (شرکت توسن) به عنوان اسب تروا به سرورهای بانک‌ها وارد شوند و به داده‌‌ها و سایر خدمات دیجیتالی که این بانک‌ها ارایه می‌کنند دست پیدا کنند.

ATM.webp

این نشریه در ادامه نوشت که هکرها توانسته‌اند به بانک مرکزی و 20 موسسه مالی از 29 موسسه فعال کشور نفوذ و به اطلاعات آنها دست پیدا کنند که در این بین نام بانک صنعت و معدن، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک ایران، بانک ایران زمین، بانک سرمایه، بانک دو ملیتی ایران ونزوئلا، بانک دی، بانک شهر، بانک اقتصاد نوین و شعبه‌های ایتالیا و آلمان سامان دیده می‌شود.

این گروه هکری که سابقه هک سایر سایت‌ها را در کارنامه خود دارد، در مذاکرات خود با مسئولین، درخواست پرداخت باج 10 میلیون دلاری به صورت رمز ارز را در ازای عدم فروش این اطلاعات داشته‌‌اند که در نهایت این مبلغ به 3 میلیون دلار کاهش یافته و شرکت توسن مجبور به پرداخت این مبلغ به گروه هکری شده است.

طی سالیان گذشته چندین مرتبه خبر هک یا سرقت اطلاعات مشتریان برخی بانک‌ها در ایران منتشر شده که هک اطلاعات اخیر را نیز می‌توان به این فهرست افزود.

source

توسط siahnet.ir