xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

فروش ناامید کننده بازی Star Wars Outlaws، حالا ظاهرا باعث کاهش شدید ارزش سهام یوبیسافت شده است. طبق گزارشات، در سه روز گزشته بیش از ده درصد از ارزش سهام غول فرانسوی کاسته شده است. ادامه این روند، می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به Ubisoft وارد کند.

یک محصول رسانه‌ای از مجموعه جنگ ستارگان، تقریبا همیشه محکوم به موفقیت است حتی اگر واکنش‌ها به آن جالب نباشد. بنابراین، وقتی یوبیسافت یک  بازی جهان باز از این سری را معرفی و منتشر کرد، بسیاری فکر کردند که موفقیت آن از پیش تعیین شده. با این حال، ظاهرا فروش اولیه بازی چندان دلگرم کننده نبوده است. به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران در یوبیسافت از فروش Star Wars Outlaws رضایت ندارند. همین باعث شده تا ارزش بازار این کمپانی کاهش بسیار زیادی پیدا کند.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به عملکرد چند سال اخیر شرکت فرانسوی نگاهی بیندازیم. آن‌ها در سالیان اخیر، روند سینوسی داشتند و همین باعث شده تا وضع مالی شرکت در شرایط خطرناکی قرار بگیرد. حالا یوبیسافت یک بازی متوسط دیگر عرضه کرده و شکست آن، باعث نزدیک شدن دوباره این شرکت به خطر شده است.

بازی Star Wars Outlaws یوبیسافتکاهش شدید ارزش سهام یوبیسافت فقط در سه روز

همانطور که توسط سرکان توتو در X فاش شد، سهام یوبیسافت در دو روز گذشته افت بی سابقه‌ای را تجربه کرده است. ظاهرا سهام ترکیبی این کمپانی، حدود 10 درصد از ارزشش را از دست داده است. او در ادامه می‌گوید که ارزش کل بازار این شرکت هم حالا به کمتر از دو میلیارد یورو رسیده است.

این کاهش شدید ارزش سهام یوبیسافت، در ده سال گذشته بی سابقه بوده است و عملکرد تجاری Star Wars Outlaws قطعا دلیل اصلی این رکورد افتضاح است. هنوز هیچ آمار رسمی در مورد عملکرد این بازی جهان باز منتشر نشده است. با این حال، تحلیل‌ها و آمار اولیه، خبر از فروش ضعیف این بازی می‌دهند.

طبق گفته کریستوفر درینگ در X، فروش فیزیکی Outlaws، حدود 55 درصد کمتر از بازی Star Wars Jedi: Survivor است. اگر این آمار درست باشد، می‌توان آن را به فروش دیجیتالی بازی هم تعمیم داد و به راحتی فهمید که بازی به آمار و ارقام Survivor در سال گذشته نمی‌رسد. با این وجود، حالا درک اینکه چرا سرمایه گذاران یوبیسافت ناراضی هستند، دشوار نیست.

در مجموع، Star Wars Outlaws نقدهای مثبتی از منتقدان گرفت و امتیاز 76 را در متاکریتیک به دست آورد. اما با توجه به اینکه اصلی‌ترین نقطه ضعف بازی، فقدان ایده‌های جدید است، منطقی است که گیمرها اشتیاقی برای تجربه آن نداشته باشند. به همین دلیل است که امتیاز کاربران به این بازی در اوپن کریتیک، 69 از 100 است.

منبع: Tech4Gamers

source

توسط siahnet.ir