xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

HMD به تازگی یک گوشی جدید به نام Fusion را معرفی کرده است. این گوشی جذاب و جدید طراحی ماژولار به همراه داشته و کاربر می‌تواند با کمک پرینتر سه بعدی لوازم جانبی یا قابلیت‌های جدیدی مانند شارژ بی‌سیم، چراغ قوه و غیره را به آن اضافه کند.

شرکت HMD که مالکیت برند نوکیا را برعهده دارد، اخیراً یک محصول جدید به نام HMD Fusion را به لیست دستگاه‌های خود اضافه کرده است که احتمالاً یک گوشی هوشمند بسیار متفاوت خواهد بود.

گوشی ماژولار HMD Fusion

به ادعای مهندسان این شرکت، گوشی HMD Fusion برجسته‌ترین ویژگی این گوشی طراحی ماژول آن است. این گوشی به یک پوشش قابل تعویض مجهز شده که کاربر می‌تواند با تعویض آن ویژگی‌های جدیدی مانند شارژ بی‌سیم، محافظ بدنه قوی‌تر یا حتی یک چراغ قوه یا رینگ لایت برای انجام استریم را بر روی آن نصب کند.

این دستگاه‌های جانبی به کمک پین‌های هوشمند واقع در پشت دستگاه به آن متصل می‌شوند. نکته جالب آن است که HDM از طریق یک ابزار منبع باز به نام HMD Fusion Development Toolkit به کاربر اجازه می‌دهد که تجهیزات جانبی یا قاب‌های طرح دلخواه خود را پرینت سه‌بعدی گرفته و به گوشی متصل کند.

گوشی ماژولار HMD Fusion

البته شرکت HDM قصد دارد در سه‌ماهه پایان سال میلادی جاری برخی دستگاه‌ها و قطعات جانبی جالبی از جمله یک گیم پد را برای این محصول به صورت رسمی عرضه کند.

مشخصات فنی گوشی جذاب HMD Fusion

گوشی مورد بحث یک بدنه نیمه شفاف پلاستیکی به همراه دارد که مانند آنچه در گوشی HMD Skyline شاهد بودیم، به کاربر اجازه می‌دهد به سادگی گوشی خود را تغییر کرده یا باتری و سایر اجزای آن را جایگزین کند.

از مشخصات فنی گوشی HMD Fusion می‌توان به صفحه‌نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ و حداکثر رفرش‌ریت 90 هرتز اشاره کرد. در این بخش همچنین یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی قرار دارد.

در همین رابطه بخوانید:

– بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (مرداد 1403)

به گزارش gsmarena، در بخش پشتی گوشی نیز یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سنسور اصلی دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS)، حالت شب (night mode) اختصاصی با پردازش تصویر خام و AI HDR است.

قلب تپنده این گوشی نیز یک چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 در کنار حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

نظر شما در مورد این گوشی جذاب و ماژولار چیست؟ آیا چنین محصولاتی در بازار می‌توانند جای خود را باز کنند؟

source

توسط siahnet.ir