xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بر اساس گزارشی که از سوی خبرگزاری رویترز منتشر شده است، کوالکام قصد دارد برای تقویت حضور خود در بازار PC و بهبود عملکرد نسل‌های آینده تراشه Snapdragon X قسمتی از کسب و کار طراحی تراشه اینتل را خریداری کند.

تلاش‌های کوالکام برای افزایش سهم خود از بازار PC چند سالی است که شروع شده است. این شرکت طی سال‌های 2017 تا 2020 و با ایده کامپیوترهای همیشه متصل (Always-connected PC) وارد بازار رایانه‌های شخصی شد که چندان موفق نبود.

پردازنده Snapdragon X

دومین تلاش این شرکت با پردازنده‌های Snapdragon X که بر مبنای هسته‌های Oryon طراحی شده توسط مهندسان سابق اپل ساخته شده‌اند، تا به اینجای کار بهتر پیش رفته و این شرکت را نسبت به بازار PC‌ امیدوار کرده است.

اکنون به نظر می‌رسد که مشکلات مالی اینتل، فرصت دیگری پیش پای کوالکام گذاشته تا طراحی تراشه‌های Snapdragon X را بیش از پیش بهبود دهد چراکه بر اساس گزارش رویترز به نقل از دو منبع که نخواستند نامشان فاش شود، کوالکام برنامه‌هایی برای خرید بخشی از واحد طراحی تراشه اینتل دارد. این گزارش ادعا می‌کند که کوالکام چند ماهی در حال کار روی این پیشنهاد بوده اما این موضوع هنوز در مرحله طراحی مالی قرار دارد و تاکنون پیشنهادی به اینتل داده نشده است.

مشکلات مالی اینتل

در همین راستا سخنگوی اینتل در پاسخ به پیگیری‌های رویترز بیان داشته که کوالکام تاکنون پیشنهاد رسمی به اینتل ارائه نکرده است. وی در ادامه به درآمد ۷.۴ میلیاردی و سود عملیاتی 2.4 میلیارد دلاری اینتل در فصل دوم سال جاری اشاره کرد. به نظر می‌رسد با توجه به این موضوع که بخش محصولات مصرفی یکی از پول ‌سازترین واحدهای اینتل است، کوالکام کار سختی برای خرید آن داشته باشد.

در همین رابطه بخوانید:

– بحران اینتل را فراگرفت؛ احتمال فروش بخش تولید تراشه

– برودکام، یکی از بزرگ‌ترین مشتریان بالقوه اینتل، از فرایند ساخت 1.8 نانومتری Intel 18A راضی نیست!

بر اساس این گزارش هیئت مدیره اینتل قرار است گزینه‌های بیشتری را برای کاهش هزینه‌های شرکت بررسی کند. این اقدامات شامل تصمیم‌گیری در خصوص فروش کسب و کار FPGA می‌شود. اما تا کنون صحبتی از فروش بخش طراحی پردازنده‌‌‌های این شرکت به میان نیامده است.

به نظر شما اینتل می‌تواند از بحران مالی فعلی بدون از دست دادن واحدهای اصلی مثل طراحی و ساخت تراشه به سلامت عبور کند؟

source

توسط siahnet.ir