xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

شاید کاربران در بسیاری مواقع به خاطر تصمیمات اپل، این برند را نقد کنند، اما برخی برندها برای کپی کردن قابلیت‌های محصولات این شرکت دست و پا می‌شکنند! پس از کپی ناچ و دینامیک آیلند، حالا کلید Camera Control هم کپی شد.

آقای Chase Xu مدیر ارشد بازاریابی شرکت Realme با انتشار ویدیویی کوتاه در شبکه اجتماعی Weibo، از اضافه شدن این کلید فیزیکی به یک گوشی این شرکت خبر داد.

Realme-CC.webp

این گوشی ریلمی که ظاهراً هنوز معرفی نشده و در دست ساخت است، همانند آیفون 16 دارای کلید فیزیکی در سمت راست گوشی است و حتی همان کاربرد (زوم، ضبط ویدیو، فوکوس و …) را هم دارد.

از آنجایی که پیشتر نیز شاهد کپی کردن قابلیت‌های گوشی‌ها از یکدیگر بودیم، احتملاً به زودی این کلید را در گوشی‌های سایر برندها نظیر شیائومی و Honor یا حتی سامسونگ و گوگل نیز ببینیم.

اگرچه اضافه شدن قابلیت‌های جدید به گوشی‌ها و فاصله گرفتن از «تنها ارتقای سخت افزار و دوربین و افزایش باتری» برای بسیاری از کاربران هیجان‌انگیز است، اما بسیاری از کاربران از این کپی کردن به خصوص در مواردی مانند حذف جک هدفون یا حذف شارژر از جعبه گوشی، ناراضی هستند.

شما در کدام سمت قرار دارید؟ با کپی شدن قابلیت‌ها (خوب و بد) موافقید یا خیر؟

source

توسط siahnet.ir