xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

اخیرا لیست فرصت‌های شغلی جدید از سمت استودیو Insomniac منتشر شده که ممکن است به ساخت بازی جدید مرد عنکبوتی مربوط باشد. این آگهی، از جهان باز بودن بازی جدید آن‌ها خبر می‌دهد. البته برخی شایعات می‌گویند که لیست مذکور، ممکن است مربوط به بازی اختصاصی کاراکتر ونوم باشد.

پس از لیک‌های گسترده و افشای اطلاعات سری استودیو Insomniac Games، آن‌ها سکوت عجیبی را پیش گرفته‌اند. علاوه بر اینکه توسعه دهندگان اعلام کردند که هیچ صحبتی درباره بازی Wolverine نمیکنند، آن‌ها این روند را برای باقی پروژه‌ها نیز، در پیش گرفتند.

با این حال، جلوی آگهی‌های استخدام و لیست‌های شغلی را نمی‌شود گرفت. این آگهی نشان می‌دهد که استودیو به دنبال استخدام یک انیماتور گیم پلی، برای ساخت بازی جدید مرد عنکبوتی است. در بخش وظایف این اگهی، اشاره شده که متقاضی باید در برخی زمینه‌ها، تجربه داشته باشد. از این زمینه‌ها، می‌شود به مواردی مثل تجربه در ساخت مراحل دارای باس فایت، انیمیشن‌های جهان باز و سیستم مبارزات اشاره کرد.

اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که بدانیم Marvel Spider-Man 3 پتانسیل خیلی زیادی دارد. با توجه به زمان بندی احتمالی انتشار این عنوان، احتمالا چند سال دیگر آن را به عنوان یکی از نخستین انحصاری‌های PS6 ببینیم. حتی شاید این اثر، بازی زمان انتشار این کنسول باشد که اهمیت آن را دو چندان می‌کند. با توجه به موفقیت عظیم دو نسخه قبلی، انتظار بالایی از بازی سوم می‌رود و Insomniac هم از این موضوع آگاه است.

بازی جدید مرد عنکبوتی Marvel Spider-Man 3

آغاز روند ساخت بازی جدید مرد عنکبوتی

این تنها لیست شغلی اینسامنیاک نیست. این استودیو اخیرا استخدام برای موقعیت‌های مختلف شغلی را آغاز کرده است. این توسعه دهنده همچنین به دنبال افرادی می‌گردد که مهارت‌های ویژه‌ای در استفاده از انجین بازی داشته باشند. با توجه به اینکه این استخدام‌ها می‌تواند به پروژه Wolverine مربوط باشد، اما لیک‌ها چیز دیگری می‌گویند. طبق اطلاعات افشا شده در سال گذشته از این استودیو و پروژه‌هایش، بازی ولورین یک عنوان خطی است.

بنابراین بعید به نظر می‌رسد که Insomniac به دنبال استخدام یک انیماتور جهان باز برای یک بازی خطی باشد. به همین دلیل است که اغلب تحلیلگران باور دارند که این لیست شغلی، به ساخت بازی جدید مرد عنکبوتی اشاره دارد. از طرفی، برخی دیگر هم اعتقاد دارند که ممکن است پروژه مذکور، بازی اختصاصی ونوم باشد. عنوانی که توسعه دهندگان اینسامنیاک بارها به آن اشاره کرده‌اند.

با همه این‌ها، همچنان احتمال تمرکز این آگهی روی Marvel Spider-Man 3 بیشتر است. اگر این حدس صحیح باشد، یعنی بازی جدید مرد عنکبوتی وارد مراحل تولید شده است. این یعنی ممکن است یک یا دو سال دیگر، شاهد اولین تریلر از این بازی باشیم. عنوانی که طبق شایعات، ممکن است دارای بخش مولتی پلیر و چند نفره هم باشد.

منبع: Tech4Gamers

source

توسط siahnet.ir