xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بعد از گذشت حدود نه سال از انتشار قسمت سوم بازی ویچر، طرفداران همچنان چیزهای جدیدی در دنیای آن کشف می‌کنند. یک ماد ساز اخیرا اعلام کرده که موفق به پیدا کردن پایان حذف‌شده The Witcher 3 شده است. پایانی که در آغاز قرار بود در بازی اصلی حضور داشته باشد، اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

یک کاربر NexusMods با نام merigoldmaribor، یکسری ویژگی اضافه، شامل فایل‌های یک مکالمه کوتاه و انیمیشن‌های درون بازی را، کشف کرد. او این محتواها را در کدهای بازی پیدا کرد و به شکل یک ویدیو، منتشرشان کرد. این محتوا نشان می‌داد که وقتی کاراکتر سیری شمشیر را از گرالت گرفت، چه اتفاقی افتاد. سپس، آن‌ها از مسافرخانه خارج شده و به سمت الندر، جایی که ینفر منتظر است، رهسپار شدند. برای تماشا ویدیو به Youtube مراجعه کنید.

برخی گمان می‌کنند که این پایان مخفی، می‌تواند به اتفاقات The Witcher 4 مربوط باشد. پروژه‌ای که هم‌اکنون با اسم رمز Polaris در استودیو CD PROJEKT RED در حال توسعه است. تایید شده که این بازی، مراحل پیش تولید خود را تقریبا به پایان رسانده و به زودی وارد فاز تولید کامل خواهد شد. CDPR از آن به عنوان «پیشرفته‌ترین پروژه‌ای که روی آن کار کرده است»، یاد می‌کند.

پایان بازی The Witcher 3

ارتباط احتمالی پایان حذف‌شده The Witcher 3 با قسمت چهارم

با این حال، دیگران همچین استدلالی ندارند که این پایان مستقیما با قسمت چهارم در ارتباط باشد. داگ کاکل، صداپیشه کاراکتر گرالت، قبلا گفته بود که تمرکز The Witcher 4 بیشتر روی سیری خواهد بود. البته او تایید کرد که گرالت هم نقش مهمی در داستان خواهد داشت. با این حال، ظاهرا پروتاگونیست و شخصیت اصلی این بازی، سیری خواهد بود.

در مصاحبه‌ای که کاکل با IGN داشت، او برای اولین بار به این موضوع اشاره کرد. البته این صداپیشه انگلیسی گفت که او هنوز اطلاعات زیادی درباره ماهیت این پروژه ندارد. او فقط می‌داند که گرالت از ریویا، دیگر قرار نیست نقش اصلی داستان باشد. کاکل با این جمله ادامه می‌دهد که بنظرش پروتاگونیست شدن سیری بجای گرالت، «منطقی است».

کاکل در این مصاحبه گفت: «بهترین تئوری که شنیدم، پروتاگونیست شدن سیری است. به نظرم کاملا منطقی است. این کاراکتر قدرت سفر بین ابعاد و دنیاهای مختلف را دارد. این یکی از قدرت‌های اوست که در طول بازی، از آن استفاده می‌کند. بنابراین فکر می‌کنم که The Witcher 4 بسیار هیجان انگیز خواهد شد اگر بر ماجراهای سیری تمرکز کند.» او ادامه داد: «آن‌ها در قسمت سوم، به نوعی شما را برای این کار آماده کردند. منظور من، وجود مراحلی است که در آن‌ها می‌توانید با سیری بازی کنید. اما من هیچ ایده‌ای ندارم و (مثل شما) هیجان زده هستم که بفهمم.»

منبع: 80LV

source

توسط siahnet.ir