xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

یک افشاگر تصویری از جعبه پردازنده AMD Ryzen 5 7600X3D منتشر کرده که نشان می‌دهد AMD  بخشی از مندرجات جعبه را با یک برچسب سیاه بزرگ پنهان کرده است. به نظر می‌رسد این اقدام AMD به‌منظور حذف اسم تایوان به‌عنوان محل تولید تراشه باشد که چین آن را به رسمیت نمی‌شناسد.

این اقدام درست در زمانی صورت گرفته که پردازنده‌های جدید 7600X3D قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در چین عرضه شوند؛ کشوری که سابقه ممنوع کردن درج اسم تایوان روی بسته‌بندی محصولات را دارد.

پنهان کردن محل تولید پردازنده‌های رایزن توسط AMD

متن پنهان‌شده در زیر این برچسب نشان دهنده کشور محل تولید پردازنده Ryzen است که شامل ایالات متحده، آلمان، سنگاپور، چین، مالزی و تایوان می‌شود. اگرچه هنوز AMD دلیل این موضوع را اعلام نکرده است و بعید هم به نظر می‌رسد به‌طور رسمی در این باره صحبت کند، اما می‌توان حدس زد که این اقدام برای جلب رضایت حکومت چین انجام شده است. پکن مدعی مالکیت بر جزیره تایوان است و در گذشته نیز محدودیت‌هایی را در خصوص واردات محصولاتی که تایوان را به‌عنوان محل تولید ذکر کرده‌اند، اعمال کرده است.

AMD  تولید تایوان

این اولین باری نیست که AMD در برابر خواسته‌های حزب کمونیست چین (CCP) تسلیم می‌شود. در ماه ژانویه، این شرکت عبارت «Diffused in Taiwan» را از مندرجات پردازنده‌های سری Ryzen 7000 حذف کرد. اگرچه AMD اعلام کرد که این کار به‌منظور استانداردسازی تولید با محصولات شرکت Xilinx انجام شده، اما به‌طور همزمان این تغییر مطلوب پکن نیز بود.

یک افشاگر دیگر نیز این سوال را مطرح کرده است که چرا AMD باید بخشی از مندرجات بسته‌بندی پردازنده Ryzen 5 7600X3D را مخفی کند، به‌ویژه با توجه به اینکه در ابتدا این محصول به‌طور انحصاری در بازار ایالات متحده عرضه می‌شد. با این حال، این پردازنده بعدتر به بازار آلمان نیز راه پیدا کرد و اکنون قرار است از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در چین هم عرضه شود.

AMD  ساخت تایوان

با وجود تحریم‌های غرب و مناقشات سیاسی با پکن، چین همچنان بازار بزرگی برای بسیاری از شرکت‌های فناوری غربی باقی مانده است. به همین دلیل AMD و سایر شرکت‌های فناوری غربی احتمالاً چاره‌ای جز رعایت محدودیت‌های تحمیل شده از سوی حکومت چین را ندارند، زیرا در غیر این صورت، ممکن است میلیاردها دلار از تجارت خود را به دلیل اقدامات تلافی‌جویانه پکن از دست بدهند.

source

توسط siahnet.ir