xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی اولین تریلر از فیلم Mickey 17، ساخته جدید کارگردان Parasite منتشر شده است.

بونگ جون هو پس از کسب جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردانی برای فیلم Parasite در سال ۲۰۱۹، با یک فیلم علمی تخیلی بازگشته است. در فیلم Mickey 17، رابرت پتینسون نقش شخصیتی با نام میکی بارنز را برعهده دارد که با عنوان بی‌‌مصرف شناخته می‌‌شوند. این گروه از افراد، خطرناک‌‌ترین کارهای کلونی انسان‌‌ها در فضا را برعهده دارند و در بیشتر موارد هنگام انجام کارها زنده نمی‌‌مانند، البته آنها با استفاده از یک تکنولوژی پرینتر دوباره به زندگی بازمی‌‌گردند. ادوارد اشتون با رمان Mickey 7 این جهان را در سال ۲۰۲۲ خلق کرد، البته بونگ جون هو این عدد را به ۱۷ افزایش داد و درباره آن در CinemaCon گفت:

عددی که در عنوان رمان قرار دارد تعداد دفعاتی است که شخصیت اصلی می‌‌میرد، من او را ده بار بیشتر کشتم. Mickey 17 فیلمی علمی تخیلی است، اما داستانی انسانی را روایت می‌‌کند.

بونگ جون هو تا به امروز با فیلم‌‌هایی مانند Memories of Murder و Parasite شناخته شده است، البته او با ژانر علمی تخیلی غریبه نیست زیرا آثاری مانند Snowpiercer و Okja را نیز در کارنامه خود دارد. علاوه‌‌بر رابرت پتینسون، مارک رافلو، استیون ین، تونی کولت و نائومی آکی نیز در Mickey 17 حضور دارند.

Mickey 17 برای اکران در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۲ بهمن ۱۴۰۳) برنامه‌‌ریزی شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

source

توسط siahnet.ir