xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

شب گذشته، کمپانی برادران وارنر، تریلر فیلم Mickey 17 به کارگردانی «بونگ جون-هو» را به صورت رسمی در کانال یوتیوب خودش منتشر کرده است.

این فیلم، دنباله‌ای است که مدت‌ها در انتظار آن بودیم و پس از موفقیت فوق‌العاده فیلم انگل در جوایز اسکار، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این فیلم بر پایه رمان میکی 7 نوشته «ادوارد آشتون» در سال 2022 ساخته شده و در آن، «رابرت پتینسون» در نقش کارمندی به نام «میکی بارنز» به ایفای نقش می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Mickey 17 منتشر شد

در داستان این فیلم، «میکی» به مأموریت‌های خطرناک برای استعمار سیاره‌ای یخی فرستاده می‌شود. هنگامی که یکی از نسخه‌های «میکی» می‌میرد، یک نسخه جدید برای جایگزینی او ایجاد می‌شود که اکثر خاطراتش را حفظ می‌کند. این ایده، به‌خوبی به بررسی مفاهیم هویت و وجود پرداخته و به مخاطب این امکان را می‌دهد که به چالش‌های انسان‌دوستانه و اخلاقی در چنین شرایطی بیندیشد.

علاوه بر «پتینسون»، بازیگران دیگری همچون «استیون یئون»، «نائومی آکی»، «تونی کولت» و «مارک رافلو» نیز در این فیلم حضور دارند. «بونگ هو جونگ»، علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تولید این اثر را نیز بر عهده دارد و از طریق شرکت خود، این پروژه را به مرحله اجرا درآورده است.

تاریخ اکران این اثر چندین‌بار تغییر کرد، اما در تریلر فیلم میکی 17 که اخیراً منتشر شد، این فیلم از تاریخ 29 مارس 2024 (10 فروردین 1403) به 31 ژانویه 2025 (11 بهمن 1403) منتقل شده است.

این فیلم، نخستین اثر «بونگ جونگ هو» پس از موفقیت عظیم انگل در سال 2019 به شمار می‌رود که داستان یک خانواده کارگری کره‌ای را روایت می‌کرد که به‌طور فریبکارانه به خانه یک خانواده مرفه نفوذ می‌کند.

«رابرت پتینسون» اخیراً در نقش اصلی فیلم بتمن به کارگردانی «مت ریوز» در سال 2022 ظاهر و حس و حال تاریکی را به شخصیت «بروس وین» بخشیده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی و فیلم‌های «بونگ جونگ هو» چیست؟ نظر شما درباره تریلر فیلم Mickey 17 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

source

توسط siahnet.ir