xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

اینتل طی یک سال گذشته با چالش‌های زیادی روبه‌رو بوده تا جایی که برخی گمانه‌زنی‌ها از فروش بخش تولید تراشه این شرکت خبر می‌دادند. پت گلسینگر، مدیرعامل اینتل، در آخرین جلسه رهبران این شرکت از طیف وسیعی از اقدامات اصلاحی پرده برداشت که در این مطلب از شهر سخت‌افزار به بررسی آنها می‌پردازیم.

به گزارش Toms’s Hardware، پت گلسینگر، مدیرعامل اینتل، در پیامی به کارکنان این شرکت برنامه‌های آینده برای تغییر مسیر غول فناوری را اعلام کرد. این اهداف سه محور اصلی را شامل می‌شود: بهبود عملکرد بخش تولید کارخانه‌ای، کاهش هزینه‌ها به میزان ۱۰ میلیارد دلار و تمرکز مجدد بر فناوری هسته‌ای x86 و پیشبرد ابتکارات هوش مصنوعی. با وجود این برنامه‌ها، برخی از علاقه‌مندان به فناوری نگرانند که آیا این تغییرات کافی خواهد بود.

کسب و کار تولید تراشه اینتل (Intel Foundry business)

استقلال بیشتر بخش تولید تراشه

بخش تولید تراشه اینتل همچنان برای موفقیت آینده این شرکت اهمیت بسیاری دارد. اینتل برنامه دارد کسب و کار ساخت تراشه (Foundry business) خود را به یک واحد مستقل تبدیل کند تا از لحاظ سودآوری و گزارش‌دهی مالی از بخش محصولات جدا شود. این تغییر ساختار باعث شفافیت بیشتر برای مشتریان و تامین‌کنندگان می‌شود و به اینتل امکان می‌دهد تا از منابع مالی خارجی استفاده کند و استراتژی سرمایه‌گذاری خود را بهبود بخشد.

در همین رابطه بخوانید:

– بحران اینتل را فراگرفت؛ احتمال فروش بخش تولید تراشه

به ادعای اینتل، Foundry business به تازگی با افزایش قابل توجهی تقاضای مشتریان، به‌ویژه در زمینه فناوری‌های پیشرفته بسته‌بندی (Packaging)، مواجه شده است به طوری که از ابتدای سال جاری توانسته حجم قراردادهای خود را سه برابر کند.

احداث کارخانه تولید تراشه (Fab) اینتل در ایالت آریزونا

توقف ساخت کارخانه‌های آلمان و لهستان؛ ادامه پروژه‌های آمریکا

اینتل به منظور بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری‌های خود، تصمیم گرفته است فرایند احداث کارخانه‌های تولید تراشه در آلمان و لهستان را به مدت دو سال متوقف کند. با این حال، کارخانه‌های در دست تأسیس در خاک ایالات متحده، از جمله کارخانه‌های آریزونا، اورگان، نیومکزیکو و اوهایو طبق برنامه پیش خواهد رفت دریافت میلیاردها دلار حمایت مالی از دولت آمریکا برای توسعه ظرفیت تولید در خاک این کشور یکی از دلایل اصلی تمرکز بر پروژه‌های داخلی است.

همکاری اینتل با AWS

همکاری گسترده با خدمات ابری آمازون (AWS)

یکی از مهم‌ترین تحولات اخیر، گسترش همکاری اینتل با خدمات ابری آمازون است. طبق توافقی چند ساله، اینتل برای AWS چیپ‌های سفارشی هوش مصنوعی تولید خواهد کرد. این همکاری شامل استفاده از فناوری Intel 18A برای تولید این چیپ‌ها است.

اینتل در همکاری خود با AWS، علاوه بر تولید چیپ‌های هوش مصنوعی، پردازنده‌های Xeon سفارشی‌سازی شده برای آمازون را نیز تولید می‌کند. این پردازنده‌ها با برای تولید با فرایند Intel 3 طراحی شده‌اند و بخشی از برنامه گسترده‌تر اینتل برای استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تولید محصولات AWS هستند.

در همین رابطه بخوانید:

– برودکام، یکی از بزرگ‌ترین مشتریان بالقوه اینتل، از فرایند ساخت 1.8 نانومتری Intel 18A راضی نیست!

– اینتل از فناوری ساخت 20A خود دست کشید و تولید تراشه‌های Arrow Lake را برون‌سپاری می‌کند

عرضه پردازنده ‌های Arrow lake-S Core Ultra 200

تمرکز بر x86 و رقابت با ARM و RISC-V

معماری x86 به مدت چندین دهه نقطه قوت اصلی اینتل بوده است و این شرکت همچنان به بهینه‌سازی پردازنده‌های مبتنی بر این معماری ادامه می‌دهد. اینتل با ارائه محصولات سفارشی x86 در حوزه‌های مشتری (Client)، لبه (Edge) و مراکز داده، سعی دارد موقعیت خود را در مقابل رقبایی مانند ARM و RISC-V تقویت کند.

در همین رابطه بخوانید:

– اینتل پردازنده‌های Core Ultra 200V را رسماً معرفی کرد؛ قوی‌تر از Ryzen، بهینه‌تر از X Elite

برنامه اینتل برای معرفی ۵ فرایند ساخت در ۴ سال

ساخت یک اینتل بهینه‌تر و کارآمدتر

اینتل با انجام تغییرات داخلی و کاهش نیروی کار به دنبال تبدیل شدن به یک شرکت کارآمدتر و کاهش هزینه‌های عملیاتی است. این شرکت پیش از این اعلام کرد که قصد دارد حدود ۱۵,۰۰۰ نفر از کارمندان خود را تا پایان سال اخراج کند و تاکنون بیش از نیمی از این هدف تحقق یافته است. اینتل قصد دارد دو سوم از املاک خود در سراسر جهان را تا پایان سال بفروشد و بخشی از سهام خود در شرکت تولید FPGA آلترا را نیز واگذار کند.

در همین رابطه بخوانید:

– دلجویی از مشتریان ناراضی به سبک اینتل؛ Core i9-13900K سوخته بدهید، Core i9-14900K تحویل بگیرید!

در حالی که به عرضه پردازند‌ه‌های مورد انتظار Core Ultra 200 نزدیک می‌شویم، اینتل خود را برای اعمال تغییرات گسترده آماده می‌کند. به نظر شما اینتل در این راه موفق خواهد بود؟

source

توسط siahnet.ir