xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

کسی بلویز، مدیرعامل شبکه HBO اخیراً مصاحبه‌ای با نشریه ددلاین انجام داده که در آن به زمان انتشار احتمالی سریال هری پاتر اشاره کرده است. دنیای هری پاتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزهای تاریخ است که قرار است در قالب سریال، توسط HBO ریبوت شود.

در این مصاحبه، بلویز اشاره کرده که احتمالا فصل اول سریال هری پاتر، در اواخر سال 2026 یا 2027 منتشر شود. قبلاً شایعاتی به‌گوش می‌رسید که از ماه مارس 2025، روند ساخت فصل اول این سریال به‌صورت کامل آغاز خواهد شد که کسی بلویز چیزی در این باره نگفت.

در حال حاضر، تیم سازنده مشغول پیدا کردن بازیگران برای سه نقش اصلی یعنی هری پاتر، هرماینی گرینجر و ران ویزلی است. این فرایند به‌خودی خود مدت‌ها طول خواهد کشید تا کاندید مناسبت برای این سه نقش پیدا شود و از سوی دیگر توانایی حضور در هفت فصل مختلف این سریال را داشته باشد.

کسی بلویز در ادامه گفت که تیم نویسندگی و کارگردانی تمام تمرکز خود را فعلاً روی انتخاب بازیگران گذاشته‌اند. به‌محض اینکه این روند به‌پایان برسد، روند ساخت سریال به‌صورت جدی و کامل آغاز خواهد شد. چیزی که این موضوع را چالش‌ برانگیز می‌سازد، پیدا کردن بازیگرانی است که بتوانند طی سالیان متوالی نقش‌های خود را ایفا کنند.

اشاره مدیر عامل HBO به زمان انتشار سریال هری پاتر

زمان انتشار احتمالی سریال هری پاتر مشخص شد

سریال ریبوت هری پاتر در ماه آوریل 2023 بود که رسماً معرفی شد. همانطور که می‌شد حدس زد، هر فصل از این سریال قرار است یکی از کتاب‌های این مجموعه را اقتباس کند. از آنجایی که مدیوم سریال، پنجره زمانی بیشتری برای روایت دارد، ما بسیاری از لحظات و سکانس‌هایی که در فیلم‌ها حذف شده بودند را خواهیم دید.

یکی از نکات امیدوارکننده درباره این سریال، حضور جی. کی. رولینگ، خالق دنیای هری پاتر به‌عنوان تهیه‌کننده است. با وجودیکه این نویسنده طی چند سال اخیر همیشه بخاطر نظراتش حاشیه‌ساز بوده است، HBO تصمیم گرفته تا او در روند ساخت سریال دخیل باشد.

بدون شک، بازیگرانی که برای این سریال انتخاب خواهند شد، کار بسیاری سختی دارند تا جای بازیگران مجموعه فیلم‌های هری پاتر را پر کنند. جالب است بدانید که در جمع بازیگران قدیمی این مجموعه، گری اولدمن گفته است که علاقه دارد در این سریال نقش دامبلدور را ایفا کند. او بازیگر نقش سیریوس بلک در مجموعه فیلم‌های هری پاتر بود.

مشخص است که برادران وارنر، یک بخش بزرگی از تیم تولید محتوای خود را به دنیای هری پاتر اختصاص داده است. سال گذشته، بازی Hogwarts Legacy بر اساس دنیای هری پاتر منتشر شد که توانست بر سلطنت ده ساله کال آف دیوتی پایان بدهد و تبدیل به پرفروش‌ترین بازی سال شود.

نظر شما چیست؟ آیا به سریال جدید هری پاتر امیدوار هستید؟ یا فکر می‌کنید این سریال قرار است تبدیل به یک شکست تجاری شود؟

منبع: CBR

source

توسط siahnet.ir