xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی بازیگران جدیدی به فصل دوم سریال لایو اکشن One Piece پیوسته‌‌اند.

طبق گزارش‌‌ها، جو منگنیلو و لرا آبوا به تیم بازیگران فصل دوم لایو اکشن One Piece اضافه شد‌ه‌اند. جو منگنیلو قرار است نقش آقای کروکودیل را ایفا کند که به پادشای صحرا معروف است و رهبری سندیکای جنایی باروک ورکز را نیز برعهده دارد. همچنین لرا آلبوا نقش نیکو روبین را ایفا خواهد کرد که به عنوان یکی از افراد مورد اعتماد کروکودیل شناخته می‌‌شود و درنهایت به دزدان دریایی کلاه حصیری می‌‌پیوندد. درست مانند شخصیت لوفی، این دو از قدرت میوه‌‌های شیطانی استفاده می‌‌کنند.

پس از موفقیت فصل اول لایو اکشن One Piece، نتفلیکس پس از حدود دو هفته ساخت فصل دوم را تایید کرد. حالا مدتی است که روند ساخت و فیلمبرداری فصل دوم در جریان است. از بازیگران سریال نیز می‌‌توان اینیاکی گودوی، امیلی راد، مکنیو، جف وارد و دیوید دستمالچیان اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم لایو اکشن One Piece منتشر نشده و طرفداران این سریال باید مدت زمان بیشتری صبر کنند.

منبع: کامینگ‌سون

Lone_wild

source

توسط siahnet.ir