xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی تریلری برای نسخه استرالیایی سریال The Office منتشر شده که کاراکترهای مختلف را نشان می‌دهد.

سرویس آنلاین آمازون پرایم به تازگی تریلری را برای نسخه استرالیایی The Office منتشر کرده است، سریالی که بر اساس نسخه بریتانیایی این مجموعه با هنرنمایی ریکی جرویس و استفان مرچنت ساخته شده است و بار دیگر این سریال کمدی و کلاسیک را مورد توجه مخاطبان قرار خواهد داد.

تریلر منتشر شده برای سریال «آفیس» استرالیایی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، نیم نگاهی از شخصیت‌های مختلف حاضر در این اثر و همچنین بازیگران آن را نشان می‌دهد که همگی نسخه‌های معادلی برای شخصیت‌های سریال اصلی محسوب می‌شوند.

سرویس آنلاین آمازون پرایم در حالی این نسخه استرالیایی از سریال «آفیس» را ساخته است که شبکه ان‌بی‌سی آمریکا نیز در حال توسعه دنباله‌ای برای نسخه آمریکایی سریال «آفیس» است. با این حال، در این میان طرفداران می‌توانند به تماشای این نسخه استرالیایی بنشینند.

نویسنده‌های استرالیایی جولی دی فینا و جکی ون بیک مسئولیت ساخت این نسخه استرالیایی را برعهده داشتند و خودشان نیز از جمله تهیه‌کننده‌های اجرایی آن بودند. این در حالی است که در سال‌های گذشته نسخه‌های متفاوتی از سریال «آفیس» در کشورهای مختلف ساخته شده است.

منبع: hollywoodreporter

source

توسط siahnet.ir