xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

۳.۱/۵ – (۷ امتیاز)

در بازی FatalZone می‌توانید انبوهی از زامبی‌ها را در در حالی پیدا کنید که توسط یک ویروس مرگ‌بار ویران شده است. باید آن‌ها را نابود کرده و منابع لازم برای یکی از آخرین اردوگاه‌های بازماندگان را جمع آوری کنید. بازی در سبک شوتر و همراه با المان‌های راگ لایک و نقش آفرینی دنبال می‌شود. می‌توانید سلاح‌های خود را در بازی تقویت کرده و مزدوران را هم به ماموریت‌های مرگبار بفرستید. همه این ماموریت‌ها در راستای نجات بشریت بوده و یقینا لذت خواهید برد. می‌توانید ابتدا بهترین بیلد را انتخاب کرده و یک سری ماموریت‌های جدید و شخصیت‌های جدید را هم پیدا کنید.

FatalZone v1.0 PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-FatalZone

 

در بعضی از موارد باید ریسک کرده و در میدان نبرد به سراغ کشتن باس‌ها روید. می‌توانید ترکیب‌های بزرگی از مهارت‌های جدید را به پایگاه خود اضافه کرده و از کهنه سربازان در مسیر خود استفاده کنید. همه کاراکترهای بازی فانی هستند و روزی شما را تنها خواهند گذاشت. می‌توانید یک سری مهارت بیشتر در بخش آموزشی پیدا کرده و حتی مزدوران جدیدی را هم استخدام کنید. سلاح‌ها و زره‌های خود را ارتقا داده و با ساختمان‌های ارتقا یافته، امکان بقای خود را بیشتر کنید.

info

FatalZone is an auto shooter with roguelike and RPG elements set in a savage world of zombies. Exterminate zombie hordes, collect resources, upgrade your camp, and level up mercenaries. Humanity must survive at any cost!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Quad Core 2.3 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB VRAM

Storage: 2 GB available space

رمز فایل: www.downloadha.com

source

توسط siahnet.ir