xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

برای دانلود فیلم Cuckoo به همراه زیرنویس فارسی ابتدا عضو کانال تلگرامی فیگار شوید و از دیدن این اثر ترسناک جذاب لذت ببرید.

فاخته (Cuckoo) یک فیلم ترسناک آمریکایی-آلمانی محصول سال 2024 است که توسط «تیلمن سینگر» نوشته و کارگردانی شده و بازیگران آن شامل «هانتر شفر»، «جان بلوثاردت»، «مارتون چساکاس»، «جسیکا هنویک» و «دن استیونز» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم Cuckoo 2024 به همراه زیرنویس فارسی

این فیلم داستان یک نوجوان (شفر) را دنبال می‌کند که به آلپ‌های آلمان نقل مکان می‌کند تا با پدرش (چساکاس) زندگی کند؛ اما در آنجا با وقایع عجیب و غریب نگران می‌شود، زیرا رئیس پدرش (استیونز) خانواده او را درگیر یک توطئه شوم می‌کند.

در ایالات متحده و کانادا، فیلم فاخته همراه با سرزمین‌های مرزی (Borderlands) و با ما به پایان می‌رسد (It Ends With Us) اکران شد و در روز اول خود 1.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

دانلود فیلم Cuckoo
دانلود فیلم Cuckoo

فیلم فاخته در تاریخ 16 فوریه 2024 (27 بهمن 1402) در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ 9 اوت 2024 (19 مرداد 1403) در ایالات متحده و در تاریخ 29 آگوست 2024 (8 شهریور 1403) در آلمان به صورت سینمایی اکران شد. این فیلم نقدهای مثبت دریافت کرده و 6.7 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود Cuckoo 2024 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم فاخته

بیشتر بخوانید:

source

توسط siahnet.ir