xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود NTWind Upload Remote 1.0.1 – انتقال فایل بین کامپیوتر و موبایل در شبکه Wi-Fi

 

دانلود NTWind Upload Remote

| انتقال فایل بین کامپیوتر و موبایل در شبکه Wi-Fi |

 

NTWind Upload Remote 1.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی‌های موبایل است که با آن می‌توانید اطلاعات خود را در شبکه‌ بی‌سیم وای‌فای (Wi-Fi) منتقل کنید. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است که شما با آن می‌توانید به شکلی ساده و سریع بین دو دستگاه کامپیورت یا لپ تاپ و گوشی موبایل ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را ارسال و دریافت کنید.

با توجه به در دسترس بودن انواع مختلف ابزارهای انتقال فایل، به‌اشتراک‌گذاری دیتا به صورت بی‌سیم تاکنون به این اندازه ساده و آسان نبوده است. برنامه‌هایی که امکان به‌اشتراک‌گذاری سریع و ایمن داده‌ها را فراهم می‌کنند، انواع مختلفی هستند که از جمله می‌توان به Google’s Quick Share یا Apple’s AirDrop اشاره کرد. ابزاری که در این مطلب به عنوان جایگزین برای هردوی این‌ها معرفی می‌کنیم، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید فایل‌ها را بین کامپیوتر و موبایل به صورت بی‌سیم منتقل کنید. این ابزار طرز کار ساده‌ای دارد و شما می‌توانید از آن به راحتی بین رایانه و گوشی موبایل اطلاعات خود را ارسال و دریافت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NTWind Upload Remote را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NTWind Upload Remote :

– امکان ارسال و دریافت فایل بین گوشی موبایل و رایانه

– امکان تبادل فایل بین گوشی‌های موبایل و رایانه دسکتاپ / لپ تاپ با پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید، iOS، ویندوز، مک و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NTWind Upload Remote1 300x221 - دانلود NTWind Upload Remote 1.0.1 – انتقال فایل بین کامپیوتر و موبایل در شبکه Wi-Fi NTWind Upload Remote2 300x130 - دانلود NTWind Upload Remote 1.0.1 – انتقال فایل بین کامپیوتر و موبایل در شبکه Wi-Fi

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط siahnet.ir