xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

زمان پایان ماینینگ همستر کامبت ، یکی از معتبر ترین ایردراپ‌های تلگرام، اعلام شد و طبق اطلاعیه جدید، فصل اول این بازی در تاریخ 30 شهریور به پایان خواهد رسید.

همستر کامبت با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، تاریخ پایان فصل اول و ماینینگ این بازی را مشخص کرد. طبق این اعلام، فصل اول همستر کامبت در روز 20 سپتامبر (30 شهریور) به پایان می‌رسد. همچنین، دستاوردهای بازیکنان در این بازی به توکن HMSTR تبدیل خواهد شد. تیم ایردراپ همستر کامبت به بازیکنان توصیه کرده که برای ارتقای سطح خود تا قبل از پایان فصل تلاش کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین ایردراپ های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زمان پایان ماینینگ همستر کمبت مشخص شد

در ادامه این اطلاعیه، تیم همستر اعلام کرده است که فصل دوم بازی نیز در راه است. آن‌ها با اشاره به اینکه ایردراپ همستر تنها آغاز این سفر است، از بازیکنان خواسته‌اند خود را برای فصل دوم آماده کنند.

زمان پایان ماینینگ همستر کمبت

همچنین، طبق اعلام قبلی، توکن HMSTR قرار است در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهرماه) در صرافی‌های معتبر لیست شود. این اقدام احتمالاً باعث افزایش فعالیت کاربران و جذب سرمایه‌گذاران جدید خواهد شد.

همستر کامبت با پیشرفت‌های مداوم و ویژگی‌های جذاب، در تلاش است تا تجربه بازیکنان را به سطح جدیدی از جذابیت و تعامل برساند. فصل دوم به‌زودی آغاز می‌شود و انتظار می‌رود بازیکنان با چالش‌های جدید و پاداش‌های هیجان‌انگیزتری روبه‌رو شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان پایان ماینینگ همستر کمبت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط siahnet.ir