xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی ویدیوهایی از انیمیشن سینمایی The Wild Robot منتشر شده که صداپیشه‌های آن را معرفی می‌کنند.

انیمیشن سینمایی The Wild Robot جدیدترین انیمیشن از استودیو انیمیشن سازی دریم‌ورکس به شمار می‌رود و این طور به نظر می‌رسد که این استودیو توانسته اثر بسیار موفق و جالب‌توجهی را خلق کند، اثری که مطمئنا مورد توجه مخاطبان و بینندگان در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

به تازگی ویدیویی از انیمیشن سینمایی «ربات وحشی» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این ویدیو در کنار به نمایش در آوردن بخش‌هایی از این اثر سینمایی،‌ صداپیشه‌های حاضر در این اثر سینمایی و شخصیتی که صداپیشگی آن را برعهده دارند، نشان می‌دهد.

علاوه بر ویدیویی که در بالا منتشر شده و صداپیشه‌های فیلم را نشان می‌دهد، ویدیوی دیگری نیز برای انیمیشن «ربات وحشی» منتشر شده که بخشی از این اثر سینمایی را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این ویدیو را نویسنده کتاب اصلی یعنی پیتر براون منتشر کرده، کسی که به تحسین جلوه‌های بصری خیره‌کننده این اثر پرداخته است.

صداپیشه‌های حاضر در انیمیشن سینمایی «ربات وحشی» شامل لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیلی نای، کیت کانر، استفانی هسو، مارک همیل، مت بری و وینگ ریمز است. کریس ساندرز سکان کارگردانی این انیمیشن سینمایی را برعهده داشته، انیمیشنی که در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: bleedingcool

source

توسط siahnet.ir