xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بازی God of War Ragnarok در روز پنجشنبه برای PC منتشر می‌شود و دارای دو ویژگی جدید است که در نسخه PS5 این بازی وجود ندارد.

نسخه رایانه شخصی God of War Ragnarok، به شما این امکان می‌دهد تا تعداد راهنمایی‌هایی که بازی به شما در حین حل پازل‌ها ارائه می‌دهد را کاهش دهید. این مشکل از زمان عرضه، یکی از دغدغه‌های بازیکنان بوده، تا جایی که حتی بازیگر نقش آترئوس گفته بود که از شنیدن صدای خود در حین حل‌ کردن پازل‌ها و معماهای این بازی، خسته شده است. البته مشکل این نبود که چقدر این راهنمایی‌ها حین انجام پازل‌ها تکرار می‌شدند، بلکه این بود که آنها اغلب راه‌حل پازل را قبل از اینکه شما فرصتی برای کشف آن داشته باشید به شما اعلام می‌کردند و لذت حل‌ کردن آنها را از شما می‌گرفتند.

سانتا مونیکا، ظاهراً این مشکل را با اضافه‌کردن یک گزینه جدید در تنظیمات بازی حل خواهد کرد که به شما امکان می‌دهد «دفعات و فاصله زمانی میان شنیدن راهنمای حل پازل‌ها از طرف همراهان خود را کاهش دهید». هنوز معلوم نیست که با استفاده از این گزینه، آیا می‌توان این راهنمایی‌ها را به طور کامل غیرفعال کرد یا خیر.

همچنین یک گزینه دسترسی برای بازیکنان با دید ضعیف نیز اضافه شده است. این گزینه در بخش Audio Accessibility menu یافت می‌شود و با فعال‌کردن آن، بازیکنان می‌توانند تنظیماتی را اعمال کنند که توضیحات صوتی مختصری از سینماتیک‌ها در حین بازی ارائه شود.

دقیقاً مشخص نیست که کاربران پلی استیشن چه زمانی می‌توانند این ویژگی‌های جدید را دانلود کنند، اما سانتا مونیکا می‌گوید این تغییرات «به‌زودی به نسخه کنسولی نیز اضافه خواهند شد».

source

توسط siahnet.ir