xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

در بیانیه Square Enix آمده است: «ما یک فضای بین‌المللی ایجاد خواهیم کرد که به مشتریان بیشتری اجازه می‌دهد از فرنچایزهای اصلی و عناوین AAA لذت ببرند».

در سال‌های اخیر، شاهد بوده‌ایم که Square Enix با انتشار بازی‌های بزرگی مانند Final Fantasy 16، Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 7 Rebirth به‌عنوان انحصاری‌های پلی‌استیشن، رویکردی غیرمعمول اتخاذ کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این تصمیمات از نظر مالی نتیجه قابل‌قبولی ارائه نداده‌اند، زیرا این شرکت اکنون تصمیم بر تغییر سیاست‌های انتشار خود گرفته است.

 در بیانیه منتشر شده در یکی از جلسات مالی اخیر که ابتدا در ماه می (اردیبهشت) برگزار شد، علاوه بر تکرار اینکه Final Fantasy 16 و Final Fantasy 7 Rebirth هر دو نتوانستند انتظارات تجاری را برآورده کنند، Square Enix تأیید کرد که اکنون در حال تغییر سیاست‌های خود و تبدیل‌ شدن به یک ناشر کاملاً چند پلتفرمی است.

ما با تغییر سیاست‌های کلی خود، یک فضای بین‌المللی ایجاد خواهیم کرد که به مشتریان بیشتری اجازه می‌دهد از فرنچایزهای اصلی، عناوین AAA و بازی‌های قدیمی‌تر ما لذت ببرند.

این بدان معناست که این شرکت احتمالاً در کنار عناوین انحصاری قبلی، بازی‌های آتی خود را به غیر از پلی‌استیشن، روی پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهد کرد. به‌ عنوان مثال، Final Fantasy 16 که اخیراً برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است، بر اساس شایعات، احتمالاً برای Xbox Series X/S نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، بازیکنان ایکس باکس نیز بدون شک از عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake و دنباله‌های آن برای ایکس باکس، خرسند خواهند بود.

source

توسط siahnet.ir