xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

‏‏راننده UBER – APP برای رانندگان

‏- کمک به مردم در اطراف شهر خود حرکت می کند و پول خود را در برنامه خود می گیرد. هر زمان که بخواهید رانندگی کنید، Uber یک راه انعطاف پذیر برای پول اضافی در شرایط شما ارائه می دهد. هیچ دفتری، هیچ رئیس نیست

‏- دانلود درایور برنامه Uber، و ثبت نام برای رانندگی در برنامه. ما شما را از طریق مراحل راهنمایی می کند و هنگامی که همه شما برای رانندگی آماده هستید، به شما اطلاع می دهد.

‏جاده جاده

‏- برنامه ارائه می دهد آخرین ویژگی های است که به شما کمک می کند تا در رانندگی و کسب درآمد تمرکز کنید.

‏- ما توضیح خواهیم داد که چگونه از برنامه استفاده می کنیم، ناوبری اختیاری و پشتیبانی را ارائه می دهیم و به شما اطلاع می دهد که فرصت های ویژه ای برای ایجاد بیشتر وجود دارد. هر سفر شما به طور کامل توسط GPS برای امنیت و ایمنی ردیابی می شود.

‏دستمزد گرفتن

‏- شما می توانید ببینید که چقدر شما را در هر زمان پس از هر سفر ساخته شده است. شما به طور مستقیم به حساب بانکی خود هر هفته پرداخت می کنید و یا پول نقد را در هر سفر دریافت می کنید، بسته به کشور مورد استفاده شما.

‏* این برنامه معمولا با استفاده از 2 گیگابایت اطلاعات در هر ماه. با استفاده از ناوبری می توانید عمر باتری گوشی شما را کاهش دهید.

source

توسط siahnet.ir