xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

شرکت اپل با عرضه گوشی‌ های سری آیفون 15 و 16 علاوه بر به رخ کشیدن قدرت سخت‌افزاری خود در مقابل رقیبانش، با عرضه بازی‌ های گرافیکی آیفون دری به دنیای بازی‌ های کنسولی هم باز کرد. تراشه پرقدرت A17 و A18 با معماری منحصر به فرد خود توانایی پردازشی و اجرای بازی‌ های سنگین کنسولی را به گوشی‌ های موبایل آورد. چیزی که اگر چند سال پیش در موردش حرف میزنیم هیچ کس باورش نمی‌شد.

بازی‌ های آیفون با گرافیک بالا

شرکت اپل با همکاری کمپانی‌های مطرح بازیسازی لذت تجربه بازی‌ های با کیفیت کنسولی را در زمین موبایل گیمر‌ها آورد. تاکنون چندین عنوان جذاب با گرافیک بسیار خیره‌کننده برای دستگاه‌ های آیفون منتشر شده‌اند که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپل این بازی‌ها را دانلود و نصب کنید. اگر به تجربه بازی‌ های گرافیکی روی دستگاه‌ها آیفون علاقه دارید و از کنسول بازی‌تان خسته شده‌اید، بدون معطلی تا پایان این مقاله با پارسی گیم همراه باشید. توجه داشته باشید که این تعدادی از این عنواین روی گوشی های موبایل اندروید نیز در دسترس هستند.

بهترین بازی‌ های گرافیکی آیفون

نسل جدید گوشی‌ های آیفون به دلیل داشتن تراشه‌های پرقدرت سری A15 تا A18 قدرت پردازشی بالایی در اجرای بازی‌ های با کیفیت دارند. در ادامه این بخش گرافیکی‌ترین بازی‌ های دستگاه‌ های آیفون معرفی شده است.

1) Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village در فهرست بهترین بازی های گرافیکی آیفون

  • توسعه‌دهنده و ناشر: CAPCOM
  • ژانر: وحشت، بقا
  • تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۲۳

بازی جذاب Resident Evil Village یکی از بهترین بازی ژانر ترس و بقا است که به دلیل داشتن محیط ترسناک و وهم آلوده می‌تواند شما را برای مدت زیادی سرگرم کند. این بازی دنباله بر رزیدنت اویل ۷ به حساب می‌آید که داستان ایتن وینترز در قسمت قبلی را ادامه می‌دهید. محیط بازی روستایی مخوف و پر از هیولا‌های عجیب و غریب از گرگینه تا خون آشام است. شما باید علاوه بر رویارویی با دشمنان بازی به دنبال رزماری، دختر شش ماهه ایتن بگردید.

این بازی جذاب  ابتدا برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر عرضه شده بود. اما در حال حاضر به عنوان یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌ های آیفون و به صورت رایگان در فروشگاه اپ استور قابل دریافت است. البته برای دسترسی به تمامی محتوا بازی و بسته‌های الحاقی باید هزینه بالای ۶۰ دلار بپردازید.

2) Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding در لیست بازی های گرافیک بالا Iphone

  • توسعه‌دهنده: Kojima Productions
  • ژانر: ماجراجویی، شوتر
  • تاریخ انتشار: پایان ۲۰۲۳
  • قیمت ۳۹. ۹۹ دلار

سال گذشته پس از معرفی سری گوشی‌ های آیفون ۱۵ کوجیما پروداکشنز اعلام کرد که بازی جذاب Death Stranding Director’s Cut برای دستگاه‌ های آیفون ۱۵ و مدل‌های جدیدتر آن عرضه می‌شود. در پایان سال ۲۰۲۳ میلادی این بازی در فروشگاه اپ استور قرار گرفت و جزو یکی از با کیفیت‌ترین بازی‌ هایی است که می‌توانید روی گوشی موبایلتان تجربه کنید.

داستان بازی Death Stranding در آینده پسا آخرالزمانی استفاده می‌افتند که شما در نقش سام پوتر (با بازی نورمن ریداس) قرار خواهید گرفت. شما در داستان بازی باید حین عبور از این دنیای آخرالزمان نابود شده تدارکات لازم را به تمامی مناطق مستعمرات دور افتاده در ایالات متحده آمریکا برسانید.

در این حین حیوانات و موجودات ماورایی به عنوان چاشنی سفر دائماً شما را تعقیب می‌کنند که یک وقت احساس راحتی به شما دست ندهد! این بازی جذاب در فروشگاه اپ استور با قیمت ۳۹ دلار به فروش می‌رسد که پس از خرید بازی به تمامی محتوا‌های درون برنامه دسترسی خواهید داشت.

3) Genshin Impact

بازی Genshin Impact در لیست بهترین بازی های آیفون با گرافیک بالا

  • توسعه‌دهنده: Hoyoverse
  • ژانر: ماجراجویی، اکشن
  • تاریخ انتشار: فوریه ۲۰۲۱

یکی از چالشی‌ترین بازی‌ های گرافیکی جهان که تقریبا هر تمامی گوشی‌ های گیمینگ را به دوئل می‌طلبد. عنوان جذاب Genshin Impact شاهکار مثال زدنی از ترکیب دنیای انیمه با بازی‌ های نقش آفرینی است که به طور دائم رویداد‌های و ویژگی‌های جدیدی را در هر بروز‌رسانی دریافت می‌کند.

دنیای این بازی به قدرت وسیع و بزرگ است که حتی گاهی اوقات زمان تمام کردن یک رویداد به خصوص فصلی هم از دستمان در می‌رود. اگر تا به حال به سراغ این عنوان جذاب نرفته‌اید، هنوز هم دیر نیست تنها باید به فروشگاه اپ استور وارد شوید و این بازی را به طور رایگان نصب نمایید.

4) Call of Duty Mobile

بازی کالاف دیوتی موبایل در فهرست بازی های گرافیک بالای آیفون

  • توسعه‌دهنده: Tencent
  • ژانر: شوتر
  • تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۱۹

مگر می‌شود حرفی از بازی‌ های گرافیکی آیفون بزنیم و کالاف موبایل را فراموش کرده باشیم. بازی جذاب Call of Duty Mobile یکی از جذاب‌ترین بازی‌ های آیفون با گرافیک بالا در سبک شوتر اول شخص به حساب می‌آید که تجربه‌ای سرشار از آدرنالین، سرگرمی بی‌نهایت، مبارزات استراتژی و اکشن محض را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید کالاف دیوتی موبایل را با دوستانتان انجام دهید و یا با افراد و تیم‌های رندوم هم گروه شده و در چالشی هیجان‌انگیز دشمنان را از بین ببرید. این بازی با انبوهی از آیتم‌های مختلف از سلاح و اسکین تجربه‌ای فراموش نشدنی از یک بازی شوتر برایتان رقم خواهد زد. اگر تا به حال سراغ بازی‌ های شوتر نرفته‌اید؛ بدون معطلی کالاف دیوتی موبایل را به طور رایگان از فروشگاه اپ استور دانلود کنید.

5) Tower of Fantasy

بازی Tower of Fantasy در فهرست بازی های Iphone با گرافیک بالا

  • توسعه‌دهنده: Hotta Studio
  • ژانر: نقش‌آفرینی
  • تاریخ انتشار: دسامبر ۲۰۲۱

تا همین چند سال پیش بازی‌ های نقش آفرینی گرافیکی را تنها می‌توانستید در کنسول و یا کامپیوتر تجربه کنید. اما در حال حاضر گوشی‌ های هوشمند دست کمی از رقیبان خود ندارند. اگر به دنبال یک بازی جهان باز و نقش آفرینی هستید که از قضا تم آخرالزمانی هم دارد؛ پس دنیای جذاب بازی Tower of Fantasy با جت پک، ربات و پهباد‌های عجیبش دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید.

در داستان بازی شما به عنوان یک ماجراجوی تازه کار وارد دنیای جذاب Tower of Fantasy می‌شوید. در همان ابتدای ماجرا می توانید دوستان و دشمنانتان را بشناسید و داستان را پیش ببرید. یک ماجراجویی هیجان‌انگیز که مجموعه از نبرد‌های مختلف و سلاح‌های کلاسیک و مدرن را در اختیارتان می‌گذارد. پس بدون معطلی تجربه این بازی هیجان‌انگیز را از دست دهید.

6) Unruly Heroes

بازی Unruly Heroes در لیست بهترین بازی های گرافیک آیفون

  • توسعه‌دهنده: Magic Design Studios
  • ژانر: اکشن
  • تاریخ انتشار: ژانویه ۲۰۱۹

معمولاً اسطوره‌های و افسانه‌های سرزمین‌های مختلف همیشه دستمایه ساخت بازی‌ های مختلف بوده‌اند و کمپانی‌های بازیسازی بخشی از پروژه‌های خود را به شخصیت‌های تاریخی اختصاص می‌دهند. عنوان جذاب Unruly Heroes با الهام از افسانه “سفر به باختر” توسط کمپانی نام آشنایی فرانسوی Magic Design Studios برای دستگاه‌ های آیفون عرضه شد تاخلا یک بازی تاریخی در این لیست پر شود.

با وجود داستان قوی پشت این بازی و شخصیت‌های قدرتمند و افسانه‌ای که هر کدام قدرت‌های منحصر به فردی دارند، این بازی جذاب اکشن ماجراجویی می‌تواند آدرنالین خون شما را به آسمان برساند. در روند این بازی شما می‌توانید با استفاده از توانایی‌های خاص هر کاراکتر و یا قدرت‌های جادویی مراحل سخت و غیر ممکن را پشت سر بگذارید. اگر به بازی‌ های گرافیکی آیفون با تم چالشی و جذاب علاقمند هستید، تجربه اکشن جذاب Unruly Heroes را از دست ندهید.

7) League of Legends: Wild Rift

بازی League of Legends: Wild Rift در لیست بازی های گرافیکی آیفون

  • توسعه‌دهنده: Tencent
  • ژانر: موبا (MOBA)
  • تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۲۰

عنوان جذاب League of Legends: Wild Rift یکی از جدیدترین بازی‌ های سری لیگ اف لجند است که با وفاداری به فضای استراتژیکی بازی‌ های قبلی تجربه نابی از نقش آفرینی و نبرد‌های تاکتیکال را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. این بازی به صورت گروهی و آنلاین انجام می‌شود و شما در نقش قهرمانان معروف دنیای لیگ اف لجندز با دشمنان مبارزه خواهید کرد.

بازی‌ های سبک موبا که ترکیبی از عناوین اکشن، استراتژیک و نقش آفرینی هستند، همیشه مورد توجه اکثر بازیکنان به خصوص موبایل گیمر‌ها بوده‌اند. ریوت گیمز کمپانی سازنده لیگ اف لجندز با استناد به موفقیت‌های قبلی خود با عرضه عنوان جذاب League of Legends: Wild Rift بار دیگر استراتژی و فانتزی را با هم درآمیخته که نتیجه ان خلق اثری جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم کند.

کاراکتر‌های این بازی به صورت آزادانه در فضای نقشه حرکت می‌کنند و شما می‌توانید با استفاده از نیرو‌های مخصوص هر شخصیت برای مقابله و نبرد با دشمنان استفاده کنید. گیم پلی این بازی از نمای بالا دنبال می‌شود و از نظر گرافیکی شباهت زیادی به بازی اصلی League of Legends دارد. شما می‌توانید با چهار بازیکن دیگر از دوستانتان و یا بازیکنان رندوم وارد رقابت‌های این بازی شده و با همکاری یکدیگر پایگاه‌های دشمن را از بین ببرید.

8) Sky: Children of the Light

بازی Sky Children of the Light در لیست بازی های گرافیکی Iphone

  • توسعه‌دهنده: Thatgamecompany
  • ژانر: ماجراجویی، نقش‌آفرینی
  • تاریخ انتشار: جولای ۲۰۱۹

بازی جذاب Sky: Children of the Light جدیدترین عنوان شرکت بازیسازی آمریکایی Thatgamecompany است که اکثر گیمر‌های حرفه‌ای این کمپانی را با بازی Journey می‌شناسند. گرافیک چشم نواز و پر جزئیات این بازی جذاب شما را به یاد عناوین کنسولی می اندازد که قطعا در چند سال گذشته نبود یک بازی پر گرافیک برای گوشی‌ های موبایل به شدت حس می‌شد.

در کنار این موارد گیم پلی فوق‌العاده روان و بهینه بازی با قابلیت اجرای ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه منحصر به فردی از دنیای این بازی ماجراجویی را برایتان رقم می‌زند. این بازی جذاب یک عنوان جهان باز و نقش آفرینی است که شما می‌توانید در سرزمین خیالی بازی به اطرا حرکت کنید، از روی موانع بپرد و حتی در آب رودخانه‌ها شنا کنید و از همه جذاب‌تر با بال‌های معنوی در آسمان به پرواز در بیایید.

همه این‌ها بیشتر شبیه یک خواب شیرین و دوست داشتنی است که اکثر گیمر‌های از آن لذت می‌برند. در بازی جذاب Sky: Children of the Light شما باید خط داستانی را با شخصیت اصلی دنبال کنید و ماموریت‌های خاصی را برای نجات این سرزمین زیبا از دست نیرو‌های تاریک انجام دهید. اگر طرفدار بازی‌ های آیفون با گرافیک بالا در سبک نقش آفرینی فانتزی هستید و از بازی گرافیکی آیفون لذت می‌برید؛ پس تجربه این عنوان را از دست ندهید.

9) Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal در لیست بازی های نقش آفرینی اکشن با گرافیک بالا برای آیفون

  • توسعه‌دهنده: Blizzard Entertainment
  • ژانر: نقش‌آفرینی
  • تاریخ انتشار: ژوئن ۲۰۲۲

بازی جذاب نقش آفرینی Diablo Immortal بین وقایع داستانی بازی‌ های Diablo II و Diablo III رخ می‌دهد و شما باید در مکان‌های مختلفی از گورستان‌ها و کوه و جنگل با جمع کثیری از دشمنان عجیب و غریب و نیرو‌های شیطانی و جهنمی مبارزه کنید.

نبرد‌های هیجان‌انگیز و بی‌پایان در دیابلو ایمورتال در مکان‌های مختلفی انجام می‌شود و شما می‌توانید در شش کلاس بازی بربرین، صلیبی، شکارچی شیطان، راهب، نکرومنسر و جادوگر دشمنان خود را از میان بردارید.

در این بازی جذاب امکان شخصی‌سازی و ارتقا شخصیت‌ها و تجهیزات فراهم شده است که از این نظر دست بازیکنان بسیار باز‌تر خواهد بود. بازی‌ های نقش آفرینی همیشه مورد توجه گیمر‌ها قدیمی و جدید بوده‌اند که استودیو بلیزارد با عرضه بازی‌ های دیابلو سنگ بنای خود در این سبک را هنوز هم حفظ کرده است. شما می‌توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

10) Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9 Legends در لیست بازی های گرافیکی روی آیفون

  • توسعه‌دهنده: Gameloft
  • ژانر: مسابقه‌ای
  • تاریخ انتشار: فوریه ۲۰۱۸

بین بازی‌ های ریسینگ موبایل آسفالت یکی از پرچمداران اصلی این سبک است که مشابه فورزا و نید فور اسپید در کنسول‌های بازی و کامپیوتر به حساب می‌آید. جدیدترین سری بازی‌ های آسفالت یعنی Asphalt 9: Legends یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌ های آیفون به حساب می‌آید که هنوز هم بعد از حدود ۶ سال از عرضه حریف درست و حسابی برای آن وجود ندارد.

در دنیای آسفالت لجند با سرعت و مهارت خود در رانندگی، حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و پیروز میدان شوید. تنوع بالایی از ماشین‌های مختلف از شرکت‌های مطرحی مثل پورشه، لامبورگینی و فراری از مهمترین برتری‌های این بازی به حساب می‌آید که در هر دور بازی و با کسب امتیازات بیشتر می‌توانید ماشین خود را ارتقا داده و شخصی‌سازی کنید.

مهم نیست طرفدار بازی‌ های چند نفره باشید و یا بخواهید به تنهایی مسابقه بدهید؛ در بازی جذاب Asphalt ۹: Legends می‌توانید در بیش از ۹۰۰ رویداد تک نفره و یا مسابقات زنده ۸ نفره شرکت نمایید. این بازی به طور مرتب آپدیت‌های جدید را دریافت می‌کند و در نتیجه همیشه خودرو‌های جدید و ویژگی‌های منحصر به فردی به این بازی اضافه می‌شوند.

11) Resident Evil 4 Remake

بازی Resident Evil 4 Remake در لیست بازی های گرافیکی Iphone

  • توسعه‌دهنده: CAPCOM
  • ژانر: وحشت، بقا
  • تاریخ انتشار: دسامبر ۲۰۲۳
  • قیمت: ۵۹ دلار

رزیدنت اویل ۴ یکی از ارزشمندترین میراث کپکام در بازی‌ های وحشت و بقا است که به عنوان سکوی پرش برای این کمپانی بازیسازی ژاپنی به حساب می‌آید. نسخه بازسازی این عنوان جذاب پس از ۱۸ سال انتظار در سال ۲۰۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی عرضه شد. پس از آن نوبت به صاحبان ایفون رسید تا این بازی جذاب و هیجان‌انگیز را روی گوشی‌ های خود تجربه کنند.

اپل در مراسم معارفه آیفون ۱۵ مانور زیادی روی اجرای بازی‌ های کامپیوتر پر گرافیک داد که در این بین انتشار Resident Evil 4 Remake توجه کل جامعه گیم را به سمت ایفون جدید سوق داد. کسی انتظار نداشت این بازی پر گرافیک و سنگین نسل نهمی در یک گوشی کوچک با همان کیفیت نسخه اصلی اجرا شود، اما تراشه قدرتمند A۱۷ این رویای موبایل گیمر‌ها را به حقیقت تبدیل کرد.

در داستان بازی نسخه بازسازی مثل عنوان اصلی اتفاقات پس از واقعه راکون در سال ۹۸ روایت می‌شود. مامور ویژه دولت لئون اسکات کندی یکی از بازماندگان حادثه راکون شش سال بعد به ماموریت نجات دختر رئیس جمهور اعزام می‌شود. او سرنخ‌ها را تا روستایی وحشتناک در کشور اسپانیا دنبال می‌کند. شما در اینجا باید با حقیقت‌های تاریکی از راز‌های پشت پرده جهان بازی روبرو شوید. این عنوان جذاب حتی با وجود داستان آشنایی خود هنوز هم ارزش تجربه مجدد را دارد.

12) Assassin’s Creed Mirage

بازی Assassin's Creed Mirage در فهرست بازی های آیفون با گرافیک بالا

  • توسعه‌دهنده: Ubisoft
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: اوایل ۲۰۲۳
  • قیمت: ۵۰ دلار

فرانچایز اساسین کرید با فراز و نشیب‌های در چند سال اخیر همواره به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین سری بازی‌ های دنباله دار شناخته می‌شود. استفاده از شخصیت پردازی مناسب و اشارات تاریخی مختلف جز جدایی ناپذیر این سری به حساب می‌آیند.

بازی جذاب Assassin’s Creed Mirage جدیدترین بازی این عنوان قرار است تا با داستان سرایی و گیم پلی نسخه اول و سه‌گانه اتزیو به روز‌های اوج این سری برگردد. چند سالی است که طرفداران اساسینز کرید با دلی شکسته انتظار یک شاهکار از این مجموعه را می‌کشند و‌ امید داریم میراژ با پتانسیل‌های خود بتواند دل گیمر‌های قدیمی این سری را بدست بیاورد.

داستان بازی Assassin’s Creed Mirage پیرامون زندگی بسیم، مبارزه عرب در زمان قرن نهم در بغداد روایت می‌شود. این بازی جذاب اکشن و ماجراجویی برای تمامی دستگاه‌ های سری آیفون ۱۵ در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را از فروشگاه اپ استور نصب کنید.

13) GRID Autosport

بازی Grid Autosport در لیست بهترین بازی های گرافیکی آیفون

  • توسعه‌دهنده: Feral Interactive
  • ژانر: مسابقه‌ای
  • تاریخ انتشار: نوامبر ۲۰۱۷
  • قیمت: ۹٫۹۹ دلار

بازی جذاب GRID Autosport یکی از بهترین بازی‌ های گرافیکی آیفون است که توسط شرکت Feral Interactive برای تمامی دستگاه‌ های مبتنی بر iOS منتشر شد. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر عرضه شده بود حالا در اختیار کاربران آیفون قرار دارد تا هیجان خالص مسابقه در مسیر‌های پر پیچ و خم را تجربه کنند.

در این عنوان جذاب شما به عنوان یک راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل رانی با رقبای سرسخت در مسیر‌های دیوانه‌وار با پیچ‌های تند مسابقه خواهید داد. انتخاب بیش از ۵۰ مدل خودروی مختلف دست شما را حسابی باز می‌گذارد تا یک مسابقه هیجان‌انگیز را در مسیر‌های متنوع بازی تجربه کنید. مثل تمامی بازی‌ های ریسینگ با پیشروی در بازی مسیر‌های تازه و آیتم‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرد.

14) The Room: Old Sins

بازی The Room Old Sins در میان بازی های آیفون با گرافیک بالا

  • توسعه‌دهنده: Fireproof Games
  • ژانر: پازل
  • تاریخ انتشار: ژانویه ۲۰۱۸
  • قیمت: ۴٫۹۹ دلار

چهارمین بازی از سری بازی‌ های جذاب و فکری The Room هدیه گرانب‌هایی برای عاشقان سبک پازل است که به لطف گرافیک سه بعدی و گیم پلی جذاب آن تا ساعت‌های زیادی شما را سرگرم خواهد کرد.

در این بازی مثل نسخه‌های قبلی باید به دنبال سرنخ‌ها و نوشته‌های مختلف بگردید تا از معمای گم شدن آقای و خانم لاکوود پرده بردارید. تقریبا تمامی کسانی که با بازی‌ های اتاق و یا فیلم‌های پوآرو و شرلوک هلمز ارتباط خوبی برقرار می‌کنند، قطعا باید این بازی را تجربه کنند.

عنوان جذاب The Room: Old Sins با داشتن داستان جذاب و درگیر‌کننده، بدون نیاز به هیچ خشونتی و یا حرکت اضافی در بازی‌ های دیگر ذهنتان را تا ساعت‌های زیادی درگیر خواهد کرد. گاهی اوقات بازی‌ های فکری هیجان بسیار بالاتری نسبت به هر بازی اکشن و ماجراجویی دیگری دارند؛ تنها کافی است کمی به اطرافتان دقت کنید تا معما‌های بازی برایتان مثل آب خوردن شود.

15) Pascal’s Wager

بازی Pascal's Wager در لیست بهترین بازی های آیفون با گرافیک بالا

  • توسعه‌دهنده: Giant Network
  • ژانر: اکشن، نقش‌آفرینی
  • تاریخ انتشار: مارس ۲۰۲۰
  • قیمت: ۴٫۹۹ دلار

کسی فکرش را نمی‌کرد که بازی‌ های سولز بورن را بتوانیم روی گوشی موبایل تجربه کنیم؛ تا اینکه استودیو Giant Network با عرضه بازی Pascal’s Wager خواسته‌های گیمر‌ها را تا حدودی برآورده کرد. بازی Pascal’s Wager یک عنوان نقش آفرینی با سبک فانتزی است که به دلیل کیفیت بالای بازی و گیم پلی آن به طور قطع یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌ های آیفون به حساب می‌آید.

در جهان این بازی مه تاریک و وحشتناکی همه جا را پوشانده است و شهروندان به طرز عجیبی عقلشان را از دست می‌دهند. هنوز کسی از راز‌های پشت پرده این اتفاقات بی‌خبر است و ماجراجوییتان در همین نقطه شروع می‌شود.

شما در این بازی می‌توانید با انتخاب چند شخصیت مختلف تمامی مناطق مخفی بازی را زیرو رو کنید و داستان را تا انتها پیش ببرید. در طول مسیر دشمنان زیادی سد راهتان می‌شوند که قدرت‌های شیطانی و نیروی زیادی دارند. شما باید با درایت و استراتژی‌های مختلف دشمنان را از میان بردارید و یک بار برای همیشه در دعوای خیر و شر نیرو‌های پلید را نابود کنید و شهر را به اوضاع سابق برگردانید.

16) Wreckfest

بازی Wreckfest در فهرست بهترین بازی های گرافیکی آیفون

  • توسعه‌دهنده: Bugbear
  • ژانر: مسابقه‌ای
  • تاریخ انتشار: نوامبر ۲۰۲۲
  • قیمت: ۰٫۹۹ دلار

میدان نبرد گلادیاتوری یا مسابقه ماشین‌ها؛ این اولین چیزی است که هنگام تجربه بازی Wreckfest به ذهنمان می‌آید. این بازی جذاب کمپانی Bugbear پس از عرضه برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر حالا مسیر خود را در گوشی‌ های آیفون پیدا کرده است. این بازی جذاب مشابه نبردی است که در آن ۲۴ راننده با هر روشی می‌خواهند به خط پایان برسند.

تفاوت اصلی این بازی با سایر عناوین رسینگ جایی مشخص می‌شود که قرار نیست با خودرو‌های لوکسی که همیشه آرزویش را داشتیم مسابقه بدهیم. بلکه باید فقط به حذف کردن حریفان و سالم نگه داشتن ماشین‌مان فکر کنیم. به همین دلیل باید هر ابوقراضه‌ای که دستتان می‌اید را سوار شوید و مثل فیلم‌های سریع و خشن در مسیر مسابقه تاخت و تاز کنید. این عنوان جذاب تجربه جدیدی از بازی‌ های ریسینگ را در اختیارتان می‌گذارد و شما می‌توانید مراحل متنوعی را در بخش تک نفره تجربه کنید.

17) Streets of Rage 4

بازی Streets of Rage 4 در میان بهترین بازی های گرافیکی آیفون

  • توسعه‌دهنده: DotEmu
  • ژانر: مبارزه‌ای
  • تاریخ انتشار:‌آوریل ۲۰۲۰
  • قیمت: ۷٫۹۹ دلار

محال است بچه‌های دسته ۶۰ و ۷۰ با نسل بازی‌ های سگا و عنوان جذاب شورش در شهر و یا همان Streets of Rage خاطره نداشته باشند. دقیقاً ۲۶ سال پس از ساخته شده بازی سوم و توی کف ماندن گیمر‌ها، کمپانی تازه وارد DotEmu با همکاری سگا، guard crush و lizard cube دوباره به سراغ این فرانچایز نوستالژیک رفتند تا یک بار دیگر تجربه مشت و لگد انداختن در خیابان‌های شورش در شهر را تجربه کنیم.

این بازی جذاب با وفاداری به المان‌های سه‌گانه اولیه خود، گیم پلی مدرن و گرافیک بسیار بالایی را ارائه می‌کند. تقریبا همه چیز از طراحی شخصیت‌ها و محیط بازی و حتی آیتم‌ها و چوب و چماق‌هایی که روی زمین ر‌ها شده‌اند، گرافیک کارتونی جذابی دارند. باس فایت‌های قدرتمند در کنار موسیقی متن جذاب هنرمندان مختلف از جمله یوزو کوشیرو روح این بازی به حساب می‌آیند. اگر آرزو دارید به روز‌های بچگی و زمان تجربه شورش در شهر برگردید اصلاً به ماشین زمان نیاز نخواهید داشت. همین حالا بازی Streets of Rage 4 را روی دستگاه خود نصب کنید و از تجربه یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌ های آیفون لذت ببرید.

18) XCOM 2 Collection

بازی Xcom 2 Collection در لیست بهترین بازی های گرافیکی آیفون که باید تجربه کنید

توسعه‌دهنده: Firaxis Games

ژانر: استراتژیک، ماجراجویی

تاریخ انتشار: فوریه ۲۰۱۷

قیمت: ۱۴٫۹۹ دلار

یک نبرد فضایی تمام عیار انتظار شما را می‌کشد. بازی XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌ های استراتژیک و ماجراجویی است که توسط کمپانی Firaxis Games برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و آیفون عرضه شد. داستان XCOM 2 در سال ۲۰۳۵ میلادی اتفاق می‌افتد؛ زمانی که ۲۰ سال از تسخیر زمین توسط موجودات فضای می‌گذرد. سازمان ایکس کام به عنوان مدافع مردم زمین اکنون شکوه و قدرت گذشته را ندارد و بسیاری از نیرو‌های خود را از دست داده است.

در خلال داستان بازی یکی از فرماندهان ایکس کام توسط فضایی‌ها دستگیر می‌شود. بلافاصله برادفورد یکی از افسران عالی رتبه سازمان به همراه جمعی از سربازان خود فرمانده ایکس کام را از دست فضایی‌ها نجات می‌دهد. شما در این بازی باید با استفاده از انواع تاکتیک‌های نظامی کارآمد از نیرو‌های سازمان در مقابل تهاجم نیرو‌های بیگانه حفاظت کنید.

19) NBA 2K24 Arcade Edition

بازی NBA 2K24 در فهرست بهترین بازی های آیفون با گرافیک بالا

  • توسعه‌دهنده: Visual Concepts
  • ژانر: ورزشی
  • تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۲۳
  • قیمت: اشتراک اپل آرکید

اگر طرفدار دو آتیشه بازی‌ های بسکتبال حرفه‌ای به خصوص سری بازی‌ های NBA هستید، حتماً با سری بازی‌ های پرطرفدار NBA 2K24 آشنایی دارید. بازی جذاب و پرطرفدار NBA 2K24 Arcade Edition یکی از عناوین انحصاری برای اپل آرکید است که علاقمندان به بسکتبال می‌توانند این شبیه‌سازی جذاب ورزشی را تجربه کنند.

در بخش‌های مختلف این بازی ساعت‌های زیادی با گوشی آیفون خودتان سرگرم خواهید شد. همچنین در بخش My CAREER می‌توانید شخصیت دلخواه خودتان را بسازید و از لیگ‌های مبتدی شروع کنید. قدم به قدم پیشرفت کنید تا به رقابت‌های حرفه‌ای بسکتبال جهان برسید و نام خود را در کنار ابر ستاره‌های این ورزش محبوب به ثبت برسانید.

20) Dead Cells

بازی Dead Cells در لیست بازی های گرافیک بالا روی آیفون

  • توسعه‌دهنده: Motion Twin
  • ژانر: اکشن
  • تاریخ انتشار: آگوست ۲۰۱۸
  • قیمت: ۸٫۹۹ دلار

اگر با سری بازی‌ های جذاب Castlevania کونامی خاطره‌های زیادی دارید حتماً تجربه دنیای Dead Cells شما را شیفته این بازی خواهد کرد. این بازی جذاب اکشن خط داستانی خاصی ندارد، اما تا دلتان بخواهد در آن باید با باس فایت‌های ریز و درشت مبارزه کنید. برای اینکه داستان بازی دستتان بیاید باید در گوشه و کنار دنیای بازی بگردید و تمام باس فایت قدرتمند و موانع پیش رو را از میان بردارید.

علاوه بر وجه جذاب مبارزات سرگرم‌کننده بازی بهتر است اعصاب فولادی داشته باشید. زیرا سازندگان این بازی با الهام از سری دارک سولز یکی از سخت‌ترین بازی‌ های موبایلی در جهان را برایتان تدارک دیده‌اند. شما در طول پیشروی در داستان بازی هزاران بار توسط دشمنان ریز و درشت بازی کشته می‌شوید تا کاسه صبرتان لبریز شود. اگر اعصاب آرامی دارید تنها چند ساعت وقتتان را به این بازی اختصاص بدهید.

جمع‌ بندی

بازی‌ های موبایل در دو دهه گذشته واقعاً حرفی زیادی برای گفتن نداشتن و تنها به چشم یک سرگرمی زودگذر به آن‌ها نگاه می‌کردیم. با پیشرفته شدن گوشی‌ های هوشمند بازی‌ها موبایلی به سرعت گرافیکی‌تر شدند و حالا رقابت نزدیکی با کنسول‌های بازی دارند. گرافیکی‌ترین بازی‌ های آیفون دقیقاً همان تجربه یک بازی با کیفیت کنسولی را در دستگاه هوشمندتان اجرا می‌کنند.

بهترین بازی‌ های گرافیکی چند سال اخیر از جمله رزیدنت اویل ویلیج و رزیدنت اویل چهار و اساسین کرید میراژ با همان کیفیت کنسولی خود روی دستگاه‌ های آیفون اجرا می‌شوند. از آن طرف بازی‌ های حجیم مثل Death Stranding که برای اجرای آن به یک کامپیوتر قوی احتیاج داریم هم مهمان خانواده ایفون شده است. پس واقعاً چه انتظاری از یک گوشی هوشمند کنسولی داریم که آیفون از پس آن بر نمی‌آید؟

حالا که به آخر این مقاله رسیدیم کدامیک از گرافیکی‌ترین بازی‌ های آیفون رو دوست داشتید؟ به نظرتان کدام بازی‌ های پر گرافیک آیفون باید در این مقاله حضور داشت؟

source

توسط siahnet.ir