xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

نخستین تریلر فیلم Blitz به کارگردانی استیو مک‌کوئین منتشر شد که این اثر درام تاریخی، روایت‌گر بمباران‌های نازی‌ها در لندن طی جنگ جهانی دوم است.

فیلم Blitz محصول «اپل اورجینال» با بازی «سیرشا رونان» نامزد «اسکار» در نقش «ریتا» به تصویر کشیده می‌شود؛ مادری که نگران و وحشت‌زده در جستجوی پسر 9 ساله‌اش به نام «جورج» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Blitz منتشر شد

«ریتا» پسرش را به دلیل امنیت بیشتر به حومه شهر فرستاده؛ اما حالا پس از آغاز بمباران‌ها به دنبالش می‌گردد. نقش «جورج» توسط الیوت «هفرنان» ایفا می‌شود. در کنار «رونان»، هنرمندانی چون «هریس دیکینسون»، «ارین کلیمن»، «استیون گراهام»، «کتی برک» و دیگر بازیگران شناخته‌شده نیز حضور دارند.

«مک‌کوئین» که بیشتر برای کارگردانی فیلم تحسین‌شده 12 سال بردگی در سال 2014 شناخته می‌شود و جایزه «اسکار» بهترین فیلم را دریافت کرد، نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی Blitz را نیز برعهده دارد. این فیلم اولین پروژه بلند او پس از فیلم Widows در سال 2018 است.

Blitz برای نخستین بار در تاریخ 9 اکتبر (18 مهر) به‌عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم لندن (BFI) اکران خواهد شد. «استیو مک‌کوئین» در بیانیه‌ای درباره این فیلم گفت:

Blitz فیلمی درباره مردم لندن است. این فیلم نه‌تنها به روحیه و مقاومت آنها در دوران بمباران‌های جنگ جهانی دوم ادای احترام می‌کند، بلکه چهره واقعی شهر و مردمانش را نیز به تصویر می‌کشد. در مرکز داستان، خانواده‌ای از طبقه کارگر قرار دارد که در تلاش هستند در میان جنگ، یکدیگر را پیدا کنند و دوباره کنار هم باشند.

این فیلم قرار است ابتدا در تاریخ 1 نوامبر 2024 (11 آبان 1403) در سینماهای منتخب به نمایش درآید و سپس از تاریخ 22 نوامبر (2 آذر 1403) در «اپل تی‌وی پلاس» پخش جهانی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Blitz و داستان آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

source

توسط siahnet.ir