xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

تریلر فیلم Den Of Thieves 2: Pantera (کمینگاه دزدان 2: پنترا) به کارگردانی کریستین گودگاست (Christian Gudagest) منتشر شده است.

این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی «گودگاست» و بر اساس شخصیت‌هایی که او و «پل شورینگ» خلق کرده‌اند ساخته شده، «جرارد باتلر» و «اوشی جکسون جونیور» را پس از تاریخچه پرتنش‌شان دوباره در یک دنباله از فیلم اکشن Den of Thieves محصول 2018 به هم پیوند می‌دهد. این فیلم توسط «تاکر تولی»، «باتلر»، «آلن سیگل» و «مارک کانتون» تهیه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Den Of Thieves 2: Pantera

در خلاصه داستان فیلم آمده است که «نیک بزرگ» (با بازی باتلر) برگشته و این بار در اروپا به دنبال «دانی» (با بازی جکسون) است. «دانی» وارد دنیای خطرناک سارقان الماس و مافیای پلنگ شده که در حال برنامه‌ریزی یک سرقت بزرگ از بزرگ‌ترین مرکز تبادل الماس جهان هستند.

پس از بررسی تصاویر دوربین‌های امنیتی برای پیدا کردن «دانی»، «نیک بزرگ» اسلحه‌ای روی میز شام به سمت او می‌گیرد، اما «دانی» به او پیشنهاد همکاری در دزدی بعدی‌اش را می‌دهد. «دانی» مشکوک است که «نیک» از کار اخراج شده، اما «نیک» می‌گوید که ورشکسته شد و از شکارچی بودن خسته است.

وقتی از آن‌ها پرسیده می‌شود که چطور با هم آشنا شده‌اند، «نیک» با شوخی می‌گوید از طریق «تین‌در» و «دانی» پاسخ می‌دهد: زندان.

تریلر فیلم کمینگاه دزدان 2: پنترا را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Den Of Thieves 2: Pantera چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط siahnet.ir