xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

تهیه‌ کننده Final Fantasy 16 اخیرا در خواست جالبی از ماد سازها و دیگر گیمرها داشته است. با توجه به انتشار این بازی برای PC، یوشی پی یوشیدا از آن‌ها درخواست کرده که از ساخت مادهای عجیب، خودداری کنند. درخواستی که خیلی بعید است کسی به آن توجه کند.

بازی Final Fantasy 16 بالاخره برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و این یعنی آغاز دیدن چیزهای عجیب در این بازی. به لطف قابلیت ساخت و تجربه مادهای مختلف در پلتفرم PC، شاهد چیزهای زیادی در این اثر خواهیم بود. از مادهای گرافیکی که جلوه‌های بصری بازی را تا حد باور نکردنی افزایش می‌دهند، تا مادی که CJ و گنگ گرو استریت را وارد بازی می‌کند! قبلا هم برای نسخه‌های پیشین این مجموعه که به PC آمده بودند، این اتفاق افتاده بود. حالا فقط بحث زمان است که کی بالاخره شاهد مادهای عجیب و غریب در این بازی هم باشیم.

در همین رابطه، رسانه PC Gamer با تهیه کننده Final Fantasy 16، یعنی یوشی پی یوشیدا، مصاحبه‌ای را ترتیب داده. آن‌ها از یوشیدا پرسیدند که دوست دارد چه مادهایی را داخل این بازی ببیند. این تهیه کننده کهنه کار از پاسخ دادن به این سوال خودداری کرد. با این حال، او گفت که دوست ندارد که ببیند ماد سازها چیزهای عجیبی را وارد این بازی کنند.

ماد بازی Final Fantasy 16

تهیه‌ کننده Final Fantasy 16 علاقه‌ای به دیدن مادهای عجیب ندارد

یوشیدا گفت: «اگر ما بگوییم که اگر کسی فلان ماد را بسازد خوب می‌شود، ممکن است به عنوان یک درخواست در نظر گرفته شود. بنابراین از ذکر این موضوع که چه مادی را دوست دارم، پرهیز می‌کنم.» او ادامه می‌دهد: «تنها چیزی که می‌گویم این است که ما قصد توهین به شخصی یا قدر نشناسی را نداریم. اما خواهش می‌کنیم که این مادهای عجیب را نسازید یا نصب نکنید.»

شاید با خودتان فکر کنید که ترس تهیه‌ کننده Final Fantasy 16 بی معنی است و ماد سازها هرگز چیزهای عجیبی که توهین آمیز باشند، نمی‌سازند. باید بگوییم که اتفاقا می‌سازند و ساخته‌اند! مثلا در رابطه با بازی Final Fantasy 7 Remake واقعا چیزهای عجیبی به چشم می‌خورد. کافیست به وبسایت NexusMods بروید و اسم این بازی را جست و جو کنید. سپس، نتایج را بر اساس شخصیت‌ها فیلتر کنید تا وارد دنیای عجیب و سمی مادهای فاینال فانتزی شوید.

برخی مادهایی که برای این بازی منتشر شده‌اند، گاها بسیار عجیب، نامناسب، و حتی توهین آمیز هستند. محتوای برخی از آن‌ها واقعا غیر اخلاقی است و تضاد عجیبی با محتوای درون بازی دارد. از طرفی واقعا بعید است که درخواست یوشیدا باعث توقف ساخت و انتشار اینگونه مادها شود. اما حداقل، اکنون ماد سازها می‌دانند که دیگر تایید سازندگان بازی را ندارند.

منبع: Gamesradar

source

توسط siahnet.ir