xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

گوگل در اوایل ماه میلادی جاری کد منبع نسخه پایدار اندروید 15 را در پروژه منبع باز اندروید (AOSP) منتشر کرد و اکنون بر اساس اطلاعات منتشر شده، می‌توانیم تا کمتر از یک ماه دیگر، نسخه جدید سیستم عامل اندروید را در گوشی‌ها ببینیم.

با وجود اینکه با انتشار کد منبع اندروید 15 اکنون سازندگان گوشی می‌توانند نسخه پایدار رابط کاربری‌های خود را توسعه دهند، اما هنوز هیچکدام از این برندها، برای عرضه اندروید 15 روی گوشی‌های خود، تاریخی اعلام نکرده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد گوگل، زمان عرضه اندروید 15 را برای گوشی‌های پیکسل خود تعیین کرده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی رسانه Android Headlines، گوگل قرار است اندروید 15 را در تاریخ 15 اکتبر (24 مهرماه 1403) برای گوشی‌ها و تبلت‌های پیکسل منتشر کند.

این سیستم عامل که برای گوشی‌های پیکسل 6 و جدیدتر عرضه خواهد شد. در ابتدا قرار بود در ابتدا همزمان با گوشی‌های پیکسل 9 معرفی و عرضه شود، اما به نظر می‌رسد در زمان معرفی این گوشی‌ها، این سیستم عامل هنوز آماده نشده بود.

در همین رابطه بخوانید:

– ماه آینده آپدیت OneUI 7.0 با اندروید 15 به گوشی‌های سامسونگ می‌رسد

– تصاویر جدید از رابط کاربری One UI 7.0، تغییرات قابل توجه در بخش‌های گوناگون را به نمایش گذاشت

همچنین انتظار می‌رود که سیستم عامل جدید گوگل، پس از مدتی کوتاه روی گوشی‌های اندرویدی سایر برندها مانند سامسونگ و شیائومی نیز به صورت بروزرسانی رابط کاربری منتشر شود.

اگرچه این تاریخ هنوز به صورت رسمی توسط گوگل تایید نشده است و ممکن است این تاریخ تغییر کند، اما به نظر می‌رسد تا زمان عرضه اندروید 15 زمان زیادی باقی نمانده و بزودی شاهد این بروزرسانی خواهیم بود.

بر اساس اطلاعات افشا شده از قبل، اندروید 15 ویژگی‌های سفارشی سازی بهبود یافته را به همراه امکانات هوش مصنوعی و تغییرات گسترده و قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

source

توسط siahnet.ir