xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

Star Wars Outlaws در ۳۰ آگوست برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر و با استقبال نه چندان خوبی مواجه شده بود که باعث شد قیمت سهام Ubisoft کاهش یابد.

 با توجه به عناوین بزرگی که در ماه سپتامبر منتشر شده‌اند، به راحتی می‌توان عرضه عنوانی مانند Star Wars Outlaws را از یاد برد. به عنوان یکی از بازی‌های بزرگ یوبیسافت با بودجه کلان و بازاریابی گسترده، هیچ خبری در مورد فروش آن یا حتی جشنی به مناسبت انتشار از سوی ناشر انجام نگرفت. با این حال، مرکز آماری Ampere Analysis تخمین زده که این عنوان در PS5 و Xbox Series X/S توانسته بیش از ۸۰۰ هزار نسخه به فروش برساند.

 در پادکست اخیر GI Microcast با حضور جیمز باتچلور (James Batchelor) و کریس درینگ (Chris Dring)، اعلام شد که این عدد تخمینی تنها برای پایان ماه آگوست (اوایل شهریور) است. در حالی که Outlaws در ۳۰ آگوست (۸ شهریور) به صورت جهانی عرضه شد، دسترسی زودهنگام در ۲۷ آگوست (۵ شهریور) برای دارندگان Gold و Ultimate Edition شروع شده بود. با درنظر گرفتن پنجره یک هفته‌ای و همچنین نسخه‌ رایانه‌ شخصی، احتمالاً رقم حقیقی فروش بیش از یک میلیون واحد باشد.

با این وجود، استقبال از عرضه فیزیکی این عنوان در بریتانیا تا حدودی ضعیف بوده است. به طوری که حتی به نیمی از آمار فروش Assassin’s Creed Mirage هم نتوانست دست یابد. چنین بازخورد ضعیفی، باعث شد که قیمت سهام یوبی سافت کاهش شدیدی را تجربه کند.

source

توسط siahnet.ir